Witamy w Rise360 Business & Marketing

Case studies

Rozwijaj firmę długofalowo, dzięki partnerowi biznesowemu na zawsze. Zapoznaj się z case studies(studium przypadków) współpracy, w której klienci otrzymali wsparcie 360.

SwiezeNaTalerze.pl

e-commerce

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z prośbą o zwiększenie sprzedaży w jego sklepie internetowym. Naszym zadaniem było odciążyć Klienta przejmując obsługę kanałów komunikacji marki. Klient poprosił również o audyt sklepu

Działanie:

Wykonaliśmy audyt UX sklepu i zaprojektowaliśmy poprawiony interfejs. Przygotowaliśmy działania w obszarze Google AdWords, SEO, content marketingu, Facebook’a i kontaktu bezpośredniego. Przygotowaliśmy również koncept i kalendarz planowania marketingu w cyklach miesięcznych. Nagraliśmy dodatkowo film promocyjny dla usługi B2B naszego Klienta.

Efekt:

Klient został odciążony w wielu obszarach komunikacji marki. Nasza firma wprowadziła markę Klienta na większą ilość kanałów komunikacji, co bezpośrednio przełożyło się na sprzedaż. Wynik:

Ilość użytkowników w sklepie: +131,15%
Wzrost sprzedaży: +31,31%

Dietykieta.pl

e-commerce

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z prośbą o pomoc we wprowadzeniu marki na rynek cateringu dietetycznego. Naszym zadaniem było przygotowanie planu na marketing, a następnie produkcja strony internetowej i obsługa kanałów marketingowych.

Działanie:

Przygotowaliśmy plan działań. Wykonaliśmy sklep internetowy z dedykowanym panelem zamówień. Stworzyliśmy akcydensy(ponad 50 projektów graficznych, m.i. ulotki, torby, banery, oklejenie aut) oraz teksty. Następnie klient zlecił obsługę komunikacji marki w obrębie Facebook’a™, Google AdWords™, SEO. Wykonany został również audyt operacyjny oraz współpraca z influencerami.

Efekt:

Marka została wprowadzona na rynek. Wdrożyliśmy zaplanowane działania na przestrzeni 6 miesięcy i obecnie dalej współpracujemy z Klientem. Wynik:

Wzrost sprzedaży: +80% w 6 miesięcy
Marka zaistniała w: 7 kanałach komunikacji

MebloTrans.pl

e-commerce

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z prośbą o zwiększenie sprzedaży w jego sklepie internetowym. Naszym zadaniem było zaplanowanie zmian w sklepie oraz plan na marketing. Następnie Klient zlecił nam wdrożenie planu.

Działanie:

Przygotowaliśmy plan działań. Wykonaliśmy rebranding sklepu internetowego. Dodaliśmy nowe funkcje do sklepu online. Wykryliśmy  i naprawiliśmy usterki na serwerze. Przygotowaliśmy działania w obszarze marketingu szeptanego, e-mail marketingu, Google AdWords, Facebook Ads, kontaktu bezpośredniego.

Efekt:

W cała marka została odświeżona. Wdrożyliśmy zaplanowane działania na przestrzeni 8 miesięcy i obecnie dalej współpracujemy z Klientem. Wynik:

Ilość użytkowników w sklepie: +48,15%
Współczynnik konwersji: +82,97%

Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy

lokalny biznes usługowy

dczs logo

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w marketingu firmy podologicznej. Naszym zadaniem było zaplanowanie działań reklamowych dla obecnej marki gabinetu podologicznego oraz przygotowanie planu na wprowadzenie nowej marki kliniki.

Działanie:

Przygotowaliśmy plan działań. Poprawiliśmy stronę internetową gabinetu. Przygotowaliśmy nową stronę internetową dla kliniki z funkcją sklepu internetowego ze szkoleniami dla podologów. Nasza firma wspierała klienta w zakresie grafiki, pozycjonowania, Google AdWords, landing page. W trakcie współpracy zorganizowaliśmy również wspólnie 2 konferencje, na które zapisało się łącznie 530 osób.

Efekt:

Klient przeszedł wspólną drogę ze wsparciem naszej firmy od gabinetu do kliniki podologicznej wartej 1,570,000 zł. Marka DCZS jest obecnie rozpoznawalna na rynku jako jeden z kluczowych graczy. Wynik:

Wzrost ilości personelu, dzięki skutecznym działaniom reklamowym: +5 specjalistów

Województwo Lubuskie

Urząd marszałkowski

lubuskie-300x270

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z prośbą o przygotowanie serii szkoleń z zakresu promowania projektów. Naszym zadaniem było opracowanie planu szkoleń, materiałów szkoleniowych w formacie video oraz poprowadzenie szkoleń.

Działanie:

Przygotowaliśmy materiały szkoleniowe. Przekazaliśmy klientowi 360 pendrive z materiałami. Poprowadziliśmy 9 warsztatów w różnych miastach w Lubuskiem.

Efekt:

Przeszkoliliśmy kilkaset osób z zakresu promowania projektów w social media. Klient był zadowolony z zakresu warsztatów, opracowanych materiałów i pomyślnej współpracy.