Witamy w Rise360 Business & Marketing

Case studies

Rozwijaj firmę długofalowo, dzięki partnerowi biznesowemu na zawsze. Zapoznaj się z case studies(studium przypadków) współpracy, w której klienci otrzymali wsparcie 360.

SwiezeNaTalerze.pl

e-commerce

Wyzwanie:

Podstawowym celem Klienta było zwiększenie sprzedaży w jego sklepie internetowym. Nasze zadanie polegało na odciążeniu Klienta poprzez przejęcie obsługi kanałów komunikacji marki. Kolejne jego zlecenie stanowił audytu sklepu.

Działanie:

Wykonaliśmy audyt UX sklepu internetowego i zaprojektowaliśmy poprawiony interfejs. Przygotowaliśmy działania w obszarze Google AdWords, SEO, content marketingu, Facebook’a i kontaktu bezpośredniego. Ponadto przygotowaliśmy koncept i kalendarz planowania marketingu w cyklach miesięcznych. Nagraliśmy również film promocyjny dla usługi B2B naszego Klienta.

Efekt:

Klient został odciążony w wielu obszarach komunikacji marki. Rozpoczęliśmy działania dla Świeże na Talerze na niewykorzystanych dotąd kanałach komunikacji, co bezpośrednio przełożyło się na sprzedaż. Wynik:

Ilość użytkowników w sklepie: +131,15%
Wzrost sprzedaży: +31,31%

Dietykieta.pl

e-commerce

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w profesjonalnym wprowadzeniu marki na rynek cateringu dietetycznego. Naszym zadaniem było przygotowanie planu marketingowego, a następnie utworzenie strony internetowej oraz obsługa kanałów marketingowych.

Działanie:

Pracę rozpoczęliśmy od szczegółowego planu działania. Założyliśmy sklep internetowy z dedykowanym panelem zamówień. Stworzyliśmy akcydensy – ponad 50 projektów graficznych, m.in.: ulotki, torby, banery i oklejenie aut. Napisaliśmy kompleksowe teksty. Następnie na zlecenie Klienta zajęliśmy się obsługą komunikacji marki w obrębie Facebook’a™, Google AdWords™ oraz SEO. Wykonaliśmy również audyt operacyjny oraz rozpoczęliśmy współpracę z influencerami.

Efekt:

Marka została wprowadzona na rynek. Na przestrzeni 6 miesięcy z sukcesem wdrożyliśmy wszystkie zaplanowane działania i obecnie dalej regularnie współpracujemy z Klientem. Wynik:

Wzrost sprzedaży: +80% w 6 miesięcy
Marka zaistniała w: 7 kanałach komunikacji

MebloTrans.pl

e-commerce

Wyzwanie:

Głównym priorytetem Klienta było zwiększenie sprzedaży w jego sklepie internetowym. Nasze zadanie polegało na zaplanowaniu zmian w sklepie oraz przygotowaniu planu marketingowego. Po akceptacji planu, Klient zlecił nam jego wdrożenie.

Działanie:

Przygotowaliśmy plan działań. Wykonaliśmy rebranding sklepu internetowego. Dodaliśmy do niego nowe funkcje oraz wykryliśmy i naprawiliśmy usterki na serwerze. Przygotowaliśmy działania w obszarze e-mail marketingu, Google AdWords, Facebook Ads oraz kontaktu bezpośredniego.

Efekt:

Cała marka została odświeżona. Wdrożyliśmy zaplanowane działania w ciągu 8 miesięcy i obecnie dalej współpracujemy z Klientem. Wynik:

Ilość użytkowników w sklepie: +48,15%
Współczynnik konwersji: +82,97%

Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy

lokalny biznes usługowy

dczs logo

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w prowadzeniu kompleksowych działań marketingowych. Nasze zadanie polegało na zaplanowaniu działań reklamowych dla obecnej marki gabinetu podologicznego oraz przygotowaniu szczegółowego planu na wprowadzenie na rynek nowej marki kliniki.

Działanie:

Przygotowaliśmy plan działań. Udoskonaliliśmy stronę internetową gabinetu oraz od podstaw Przygotowaliśmy nową stronę dla powstającej kliniki. Wzbogaciliśmy ją o funkcję sklepu internetowego, oferującego szkolenia dla podologów. Nasza firma wspierała działania Klienta w zakresie: grafiki, pozycjonowania, Google AdWords oraz landing page. W trakcie współpracy zorganizowaliśmy wspólnie 2 konferencje, na które zapisało się łącznie 530 osób.

Efekt:

Klient pod naszą kompleksową opieką przeszedł drogę od pojedynczego gabinetu do własnej kliniki podologicznej – wartej 1,570,000 zł. DCZS jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych i kluczowych marek na rynku. Wynik:

Wzrost ilości personelu, dzięki skutecznym działaniom reklamowym: +5 specjalistów

Województwo Lubuskie

Urząd marszałkowski

lubuskie-300x270

Wyzwanie:

Klient zwrócił się do nas z prośbą przygotowania serii szkoleń z zakresu promowania projektów. Nasze zadanie polegało na opracowaniu ich planu, materiałów w formacie video oraz finalnie – poprowadzeniu wszystkich szkoleń.

Działanie:

Przygotowaliśmy materiały szkoleniowe. Przekazaliśmy klientowi 360 pendrive’ów z materiałami. Poprowadziliśmy 9 warsztatów w różnych miastach w Lubuskiem.

Efekt:

Przeszkoliliśmy kilkaset osób z zakresu promowania projektów w social media. Podczas współpracy Klient wyraźnie docenił jakość przygotowanych materiałów oraz wysoki poziom przeprowadzonych warsztatów.