Oferta pracy

UX / UI Designer – ogłoszenie nieaktywne

Praca zdalna

Jeśli:

  • kręci Cię UX i projektowanie skutecznych grafik oraz interfejsów,
  • czujesz się rzemieślnikiem produkującym dobre grafiki, a nie artystą, który musi mieć wenę, aby projektować,
  • ciekawi Cię webdesign i zmieniające się w nim trendy,
  • potrafisz wypracować pomysł na grafikę reklamową lub stronę www na podstawie tekstu i briefu,
  • biegle obsługujesz pakiet Adobe, w szczególności Photoshop i XD (opcjonalnie Figma)
  • wiesz co to konwersja, współczynnik odrzuceń strony, CTA, headline, ścieżka klienta/ścieżka konwersji,
  • znasz podstawową semantykę znaczników na stronie typu H1, H2, H3, p, div,
  • rozumiesz budowę stron opartą o Bootstrap 5,
  • masz umiejętności analityczne – interesują Cię dane i potrafisz z nich wyciągnąć wnioski,
  • rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,
  • dbasz o swoje zdrowie i poziom energii,
  • bierzesz pełną odpowiedzialność za podjęte zadania i można na Tobie polegać,
  • jesteś komunikatywny i potrafisz bardzo sprawnie posługiwać się słowem (zarówno mówionym, jak i pisanym),
  • konstruktywną krytykę odbierasz z wdzięcznością, bo wiesz, że to przejaw życzliwości innych osób,
  • bardzo dobrze odnajdujesz się w świecie nowych technologii,

…to być może jesteś osobą, której szukamy!


Jesteśmy młodą agencją, która rozwija się w szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która będzie dbać o jakość marketingu i zwiększać sprzedaż naszych klientów poprzez wysoko konwertujące projekty webowe stron www i reklam.

Co będziesz robić w pracy jako grafik?

Przede wszystkim będziesz się bardzo intensywnie uczyć i od razu wykorzystywać tę wiedzę w praktyce, zdobywając doświadczenie w pracy.

Będziesz pracować w zespole holistycznie zajmującym się marketingiem oraz zewnętrznym konsultantem UX. Przeszkolimy Cię z obsługi naszego systemu do zarządzania pracą i procedur. Dowiesz się jak Twoje projekty działają w praktyce, dzięki mierzeniu wydajności stron www, sklepów i reklam.

Na początku będziesz wykonywać zadania opisane poniżej, aby dobrze poznać naszych klientów i ich wyzwania. Gdy już się wdrożysz, będziesz również odpowiedzialny za projektowanie stron www, sklepów i grafik do reklam. Po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego i weryfikacji umiejętności otrzymasz propozycję stałej współpracy. Na stanowisku masz również szansę objęcia lidera działu grafiki.

Twoje zadania na stanowisku specjalisty grafika:

  • Tworzenie projektów stron www, sklepów www, landing page,
  • tworzenie banerów reklamowych do Google i Facebook Ads,
  • współpraca z copywriterami przy projektowaniu,
  • współpraca ze specjalistami Google Ads i Facebook Ads,
  • bieżące monitorowanie skuteczności zaprojektowanych stron i sklepów w Google Analytics, Hotjar,
  • korzystanie z narzędzi pakietu Adobe Cloud, Freepik Premium,
  • korzystanie ze współpracy z konsultantem UX,
  • analizę potrzeb klienta,
  • wykonywanie zadań w systemie TeamWork,
  • zamawianie treści u copywriterów,
  • rozmowy z naszymi Klientami i zespołem,
  • najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy tworzeniu grafik,
  • realizowanie kursów graficznych i UX w trakcie oraz poza godzinami pracy.

Wymagania, czyli czego oczekujemy?

  • Naturalnych predyspozycji i cech osobowości potrzebnych do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia),
  • min. rok doświadczenia w pracy w grafice, w szczególności webdesign/UX,
  • gotowości do bardzo intensywnej nauki i nabywania nowych umiejętności,
  • ambicji, aby pogłębiać wiedzę i wyprzedzać wdrożenia nowych trendów,
  • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z user experience.

Dodatkowo bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i „stylu bycia” Rise360, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska i zastanów się, czy do nas pasujesz.

Co oferujemy

  • rozwój umiejętności graficznych i marketingowych (ciągły kontakt z liderami, mentoring) i perspektywę objęcia pozycji lidera w dziale grafiki,
  • zatrudnienie na stałe po pozytywnym zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego,
  • forma zatrudnienia na okres próbny 3 miesiące: umowa zlecenie,
  • forma zatrudnienia na stałą współpracę: umowa o pracę lub B2B,
  • wynagrodzenie 4000 zł netto (ok. 5550 zł brutto),
  • praca zdalna (pracujesz tam, gdzie Ci wygodnie – z Twojej strony potrzebny jest stabilny dostęp do internetu),
  • praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00 (bez pracy w weekendy),
  • prywatna opieka medyczna w PZU Zdrowie,
  • ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, konsultanci, dostęp do firmowej biblioteki i budżet na zakup książek na koszt firmy, chcesz czuć się ważnym Członkiem zespołu i mieć wpływ na rozwój firmy. Ważne są dla nas relacje w firmie. Spotykamy się po pracy. Wspieramy się wzajemnie.

Chcesz aplikować?

W tej dziedzinie ważne są Twoje umiejętności, dlatego załącz link do swojego portfolio i prześlij go razem z CV.

Oprócz tego odpowiedz na pytania:

  1. Który z expertów poruszających temat grafiki/desing/ux był dla Ciebie najważniejszy w dotychczasowym rozwoju i dlaczego?
  2. Jakimi cechami, Twoim zdaniem, powinien wyróżniać się dobry grafik webowy?
  3. Z jakiego powodu aplikujesz do pracy w Rise360?


Odpowiedzi na powyższe pytania oraz CV w formacie PDF prześlij na adres [email protected] (w polu wiadomości wpisz: Praca w dziale grafiki – Twoje Imię i Nazwisko”).

UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje (pytania, portfolio i CV). Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek w przygotowanie portfolio i odpowiedzi na ważne dla nas pytania. Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę.



    CV:

    Cookies?