Oferta pracy
UX / UI Designer – ogłoszenie nieaktywne
Praca zdalna
Jeśli:
- kręci Cię UX i projektowanie skutecznych grafik oraz interfejsów,
- czujesz się rzemieślnikiem produkującym dobre grafiki, a nie artystą, który musi mieć wenę, aby projektować,
- ciekawi Cię webdesign i zmieniające się w nim trendy,
- potrafisz wypracować pomysł na grafikę reklamową lub stronę www na podstawie tekstu i briefu,
- biegle obsługujesz pakiet Adobe, w szczególności Photoshop i XD (opcjonalnie Figma)
- wiesz co to konwersja, współczynnik odrzuceń strony, CTA, headline, ścieżka klienta/ścieżka konwersji,
- znasz podstawową semantykę znaczników na stronie typu H1, H2, H3, p, div,
- rozumiesz budowę stron opartą o Bootstrap 5,
- masz umiejętności analityczne – interesują Cię dane i potrafisz z nich wyciągnąć wnioski,
- rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,
- dbasz o swoje zdrowie i poziom energii,
- bierzesz pełną odpowiedzialność za podjęte zadania i można na Tobie polegać,
- jesteś komunikatywny i potrafisz bardzo sprawnie posługiwać się słowem (zarówno mówionym, jak i pisanym),
- konstruktywną krytykę odbierasz z wdzięcznością, bo wiesz, że to przejaw życzliwości innych osób,
- bardzo dobrze odnajdujesz się w świecie nowych technologii,
…to być może jesteś osobą, której szukamy!
Jesteśmy młodą agencją, która rozwija się w szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która będzie dbać o jakość marketingu i zwiększać sprzedaż naszych klientów poprzez wysoko konwertujące projekty webowe stron www i reklam.
Co będziesz robić w pracy jako grafik?
Przede wszystkim będziesz się bardzo intensywnie uczyć i od razu wykorzystywać tę wiedzę w praktyce, zdobywając doświadczenie w pracy.
Będziesz pracować w zespole holistycznie zajmującym się marketingiem oraz zewnętrznym konsultantem UX. Przeszkolimy Cię z obsługi naszego systemu do zarządzania pracą i procedur. Dowiesz się jak Twoje projekty działają w praktyce, dzięki mierzeniu wydajności stron www, sklepów i reklam.
Na początku będziesz wykonywać zadania opisane poniżej, aby dobrze poznać naszych klientów i ich wyzwania. Gdy już się wdrożysz, będziesz również odpowiedzialny za projektowanie stron www, sklepów i grafik do reklam. Po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego i weryfikacji umiejętności otrzymasz propozycję stałej współpracy. Na stanowisku masz również szansę objęcia lidera działu grafiki.
Twoje zadania na stanowisku specjalisty grafika:
- Tworzenie projektów stron www, sklepów www, landing page,
- tworzenie banerów reklamowych do Google i Facebook Ads,
- współpraca z copywriterami przy projektowaniu,
- współpraca ze specjalistami Google Ads i Facebook Ads,
- bieżące monitorowanie skuteczności zaprojektowanych stron i sklepów w Google Analytics, Hotjar,
- korzystanie z narzędzi pakietu Adobe Cloud, Freepik Premium,
- korzystanie ze współpracy z konsultantem UX,
- analizę potrzeb klienta,
- wykonywanie zadań w systemie TeamWork,
- zamawianie treści u copywriterów,
- rozmowy z naszymi Klientami i zespołem,
- najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy tworzeniu grafik,
- realizowanie kursów graficznych i UX w trakcie oraz poza godzinami pracy.
Wymagania, czyli czego oczekujemy?
- Naturalnych predyspozycji i cech osobowości potrzebnych do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia),
- min. rok doświadczenia w pracy w grafice, w szczególności webdesign/UX,
- gotowości do bardzo intensywnej nauki i nabywania nowych umiejętności,
- ambicji, aby pogłębiać wiedzę i wyprzedzać wdrożenia nowych trendów,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z user experience.
Dodatkowo bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i „stylu bycia” Rise360, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska i zastanów się, czy do nas pasujesz.
Co oferujemy
- rozwój umiejętności graficznych i marketingowych (ciągły kontakt z liderami, mentoring) i perspektywę objęcia pozycji lidera w dziale grafiki,
- zatrudnienie na stałe po pozytywnym zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego,
- forma zatrudnienia na okres próbny 3 miesiące: umowa zlecenie,
- forma zatrudnienia na stałą współpracę: umowa o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie 4000 zł netto (ok. 5550 zł brutto),
- praca zdalna (pracujesz tam, gdzie Ci wygodnie – z Twojej strony potrzebny jest stabilny dostęp do internetu),
- praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00 (bez pracy w weekendy),
- prywatna opieka medyczna w PZU Zdrowie,
- ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, konsultanci, dostęp do firmowej biblioteki i budżet na zakup książek na koszt firmy, chcesz czuć się ważnym Członkiem zespołu i mieć wpływ na rozwój firmy. Ważne są dla nas relacje w firmie. Spotykamy się po pracy. Wspieramy się wzajemnie.
Chcesz aplikować?
W tej dziedzinie ważne są Twoje umiejętności, dlatego załącz link do swojego portfolio i prześlij go razem z CV.
Oprócz tego odpowiedz na pytania:
- Który z expertów poruszających temat grafiki/desing/ux był dla Ciebie najważniejszy w dotychczasowym rozwoju i dlaczego?
- Jakimi cechami, Twoim zdaniem, powinien wyróżniać się dobry grafik webowy?
- Z jakiego powodu aplikujesz do pracy w Rise360?
Odpowiedzi na powyższe pytania oraz CV w formacie PDF prześlij na adres [email protected] (w polu wiadomości wpisz: Praca w dziale grafiki – Twoje Imię i Nazwisko”).
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje (pytania, portfolio i CV). Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek w przygotowanie portfolio i odpowiedzi na ważne dla nas pytania. Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę.