Witamy w Rise360 Business & Marketing

Błażej Katarzyński

Strateg Marketingu, CEO

Strateg marketingu. Założyciel agencji Rise360 Sp. z o. o. Specjalista marketingu stron internetowych. Prowadzi bloga na temat marketingu www.blazejkatarzynski.pl. Certyfikowany Ekspert Marketingu(Certyfikat MBA/EM+LS/26/2018). Autor bezpłatnego kursu video – Facebook dla firm.

Z doświadczenia, kiedy jego firma zrobiła ponad 100 stron internetowych, zauważył, że przedsiębiorcy przepalają budżet przez niemarketingowe strony internetowe. Strony, które są zakodowane przez programistów, ale bez nadzoru marketingowego, nie mają (1)celu i (2)nie nadają się do reklamy. W konsekwencji do Błażeja zgłaszają się właściciele firm, którzy wydają pieniądze na pozycjonowanie, reklamę, Facebook’a, ale bez skutku w postaci nowych klientów. Na tej podstawie opracował własną usługę Marketingowe Strony Internetowe, które mają średnio 4 razy większą konwersję od średniej rynkowej. Każda strona ma od razu podpięte systemy mierzące ilość nowych klientów oraz jest dostosowana do reklamy.

Zanim założył firmę Rise360 sp. z o. o. pracował jako Manager ds. rozwoju(en. Business developer) w firmie Helios Ventures LTD., gdzie utworzył pięcioosobowy departament marketingu i wprowadzał aplikację LOKO na rynek Polski, Wielkiej Brytanii i Francji.

Członek Akademii Expertów Marketingu Pawła Danielewskiego, sekretarz Wrocławskiego Towarzystwa Biznesowego:

akademia expertówTB Wrocław logo

 

 

 

 

 

Ulubiony cytat

W biznesie jak i w życiu, jedyne co naprawdę ma znaczenie, to robić coś dobrego.
Richard Branson

Autorskie narzędzia marketingowe:

  1. 360Marketing Canvas
  2. Analiza suwakowa kanałów marketingowych
  3. Sprzedażowy Audyt Stron Internetowych

Narzędzia marketingowe

Lista narzędzi marketingowych, które wykorzystuje Błażej:

  • Google Analytics – analiza ruchu internetowego
  • Google Ads(AdWords) – kampanie sponsorowane
  • Google Trends – analiza ruchu internetowego
  • Google Search Console – analiza SEO
  • Google Webmaster Tools – analiza SEO
  • Google Keyword Planner – planowanie kampanii tekstowych
  • Google Data Studio – raportowanie
  • Facebook Ads – kampanie sponsorowane
  • Facebook Business Manager – zarządzanie kontami
  • Heatmap.me – analiza ruchu na stronie internetowej
  • CrazyEgg – analiza UX
  • Bitly.com – zarządzanie linkami
  • Facebook Power Editor – kampanie sponsorowane
  • FreshMail – email marketing
  • Mailchimp – email marketing
  • Landingi.pl – strony lądowania
  • Majestic® – analiza SEO
  • SemStorm – analiza SEM
  • WebPozycja – monitoring SEM
  • SmilarWeb – analiza ruchu internetowego
  • WhitePress – content marketing
  • SMSAPI – marketing smsowy
  • AnswerThePublic – content marketing

Systemy zarządzania treścią

Systemy zarządzania treścią CMS, które zna Błażej i wykorzystuje w pracy:

  • WordPress – strony internetowe
  • WooCommerce – sklepy internetowe
  • Presta Shop – sklepy internetowe

Błażej Katarzyński marketing