Tomek Barankiewicz
Google Ads
Certyfikowany specjalista SEO SEM – 15 lat doświadczenia w marketingu SEO i prowadzeniu kampanii Google Ads. Posiada 3 certyfikaty Google Ads poświadczające jego umiejętności w kampaniach tekstowych, graficznych i produktowych. Jest specjalistą Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center oraz Google Optimize.
W swojej pracy jest nastawiony na rozwój biznesu klienta i jednoczesną optymalizację wydatków, aby pieniądze przeznaczane na kampanie reklamowe były inwestowane mądrze, a działania marketingowe przynosiły wymierne rezultaty. Umiejętności analityczne i wieloletnie doświadczenie pozwalają mu zaplanować kampanię zgodnie z indywidualną charakterystyką danej branży – w efekcie zwiększa się wartość biznesu bez ponoszenia zbędnych i przypadkowych kosztów. Tomek na bieżąco kontroluje wdrażane rozwiązania i stale monitoruje osiągane efekty, będąc gotowym na natychmiastowe zainicjowanie ewentualnych zmian, aby jeszcze bardziej zwiększyć skuteczność prowadzonych kampanii. Choć Tomek działa w branży od lat, nie przestaje się rozwijać i stale dąży do poszerzania swojej wiedzy, śledząc trendy w marketingu internetowym i proponując klientom innowacyjne rozwiązania.