Klient
Andrzej Spuła zajmuje się doradztwem finansowym. Jest to bardzo trudna branża do reklamy w Polsce. Jeste mentorem finansowym i money coachem, przedsiębiorcą, właścicielem Money Coaching Sp. z o.o. Spółka komandytowa. Założycielem i mentorem Klubu Rentiera, gdzie uczy, jak skutecznie budować, pomnażać i efektywne zarządzać swoim kapitałem.
Przez 28 lat analizował, doradzał i inwestował z sukcesem na rynkach zachodnich, by teraz dzielić się tą wiedzą u nas w kraju. Jego klienci podkreślają, że po roku współpracy odczuwają korzyści finansowe bez większego wysiłku i zaangażowania czasowego.
Wspólnie z klientem udało nam się stworzyć dobry marketing internetowy.
Więcej o kliencie:
Wyzwanie
Klient skontaktował się z nami w 2017 roku. Naszym zadaniem było zbudowanie marki osobistej dla klienta oraz reklama szkoleń w Warszawie, Katowicach oraz Łodzi, które organizuje.
Rozwiązanie problemu
Skonstruowaliśmy plan na stworzenie i rozpromowanie marki Pana Andrzeja Spuły. W skład planu wchodziło uruchomienie fanpage, reklama na fanpage, konto YouTube, nagranie materiałów video, stworzenie strony internetowej, landing page, automatyzacja e-mail marketingu, sms marketing oraz call center do obsługi pozyskanych leadów.
Nowa marka
Klient nie posiadał jednego logotypu. Utworzyliśmy jedno logo do materiałów reklamowych.
Nowa strona internetowa
Stworzyliśmy dla klienta nową stronę zoptymalizowaną pod skuteczny marketing. Jej główne elementy, to podstrona z opiniami, gdzie umieściliśmy dowody skuteczności marki Pana Andrzeja. Uruchomiliśmy także sklep internetowy do sprzedaży szkoleń oraz konsultacji. Ważnym elementem był również blog i system zapisu do newsletter.
Zainstalowaliśmy na stronie niezbędną analitykę Google Analytics oraz Facebook PIXEL.
Social media
Poprowadziliśmy raczkujący fanpage klienta od kilkuset polubień do czterech tysięcy fanów. Przygotowaliśmy odpowiednie grafiki i plany na posty:
Stworzyliśmy także konto na, gdzie opublikowaliśmy materiały video i video opinie nagrane dla klienta:
Reklama wydarzeń
Uruchomiliśmy cały proces reklamy wydarzeń. Naszym celem nie była jak największa ilość zapisów, lecz jak największa ilość osób obecnych na szkoleniach. Dlatego oprócz reklamy na Facebooku i landing page oraz testów A/B uruchomiliśmy cały proces komunikacji
Podczas obdzwaniania osób, które zapisały się na wydarzenia używaliśmy technik skutecznej komunikacji (więcej w książce dr Roberta Cialdini).
Po bezpłatnych konferencjach, zadowoleni uczestnicy stawali się klientami pana Andrzeja Spuły.
Do landing page wybraliśmy platformę landingi.com.
Webinary
Zarekomendowaliśmy klientowi także uruchomienie webinarów online. Na wydarzeniach internetowych było od 4o do 140 uczestników (całkiem spora sala). Po webinarach zbieraliśmy dla klienta ankiety od uczestników. Ci następnie byli umawiani na spotkania z Panem Andrzejem.
Do webinarów wybraliśmy platformę clickmeeting.
Dalszy rozwój marki – Klub Bogatego Rentiera
Zaproponowaliśmy klientowi stworzenie społeczności wokół marki w celu budowania zaufania w trudnej branży finansowej. Pomysł się przyjął i pomógł poprawić wyniki marketingu. Obecnie 2 razy do roku grupa pod mentoringiem pana Andrzeja spotyka się na wyjątkowych konferencjach w Warszawie.
Nasza agencja podczas wydarzeń była odpowiedzialna za nagranie materiałów video do reklam.
Dodatkowym plusem był networking wśród uczestników klubu Pana Andrzeja.
Wyniki
Od małych spotkań po pełne sale konferencyjne i webinary w jednej z najtrudniejszej do reklamy branży finansowej:
- prawie 100 wydarzeń rozreklamowanych w trakcie współpracy
- zdobyliśmy dla klienta ponad 7000 leadów
- stworzyliśmy dla klienta cały marketing marki osobistej