Witamy w Rise360 Business & Marketing

Blog

Blog

29 Wrz
2017

Bit.ly, czyli ugryź linki z innej strony

Wyobraź sobie, że masz do dyspozycji narzędzie, które dostarcza Ci informacji na temat treści, które udostępniasz. Mówi Ci kto, gdzie kliknął, jaka jest ilość tych kliknięć, analizuje na bieżąco jak przyjmują się Twoje publikacje. Daje Ci wskazówki, co najbardziej ludziom się podoba, dzięki czemu wiesz co zmienić, żeby było jak

05 Wrz
2017

Mój pierwszy chatbot na Facebooku

Teraz mogę śmiało powiedzieć, że sam proces stworzenia prostego bota, który będzie składał się z wiadomości powitalnej i odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań nie jest niczym skomplikowanym. Zamyka to się tak naprawdę w 3 krokach: założenie konta na stronie chatfuel.com; uruchomienie bota; i podłączenie go pod swój fanpage.  

04 Wrz
2017

29(+1) stron z darmowymi zdjęciami stockowymi

Posty ze zdjęciami stanowią 93% najbardziej angażujących treści na Facebooku – statystyki mówią, że oznaczają średnio niemal 40% więcej interakcji ze strony użytkowników niż treści opatrzone jedynie linkiem – 53% więcej reakcji (like, super etc.), 104% więcej komentarzy i znacznie większą klikalność. Komunikacja na Instagramie bez zdjęć jest praktycznie niemożliwa,

09 Sie
2017

Poradnik, który pokaże Ci krok po kroku jak stworzyć własny program poleceń

CZYM JEST MARKETING REFERENCYJNY? Marketing referencyjny zajmuje się rozpowszechnianiem informacji o firmie, usłudze, albo produkcie dzięki rekomendacji klienta. Odbywa się przeważnie z inicjatywy firmy i jest przez nią kontrolowany. Najczęściej spotykaną formą marketingu referencyjnego jest program referencyjny, którego zadaniem jest zachęcenie klienta do polecenia usług w zamian za korzyści. DLACZEGO

03 Lip
2017

Początki mikrotargetingu, czyli jak Trump wygrał wybory i został prezydentem USA

mikro targeting

XXI wiek. Internet stał się nierozerwalną częścią rzeczywistości, a ilość informacji dostępnych na portalach społecznościowych i poza nimi sprawia, że życie każdego z nas jest publiczne w takim stopniu, jakiego kilkanaście lat temu pożądały gwiazdy Popu. Dostępność i ilość danych publikowanych w sieci umożliwiły powstanie tysięcy aplikacji analizujących profile użytkowników

12 Maj
2017

Wskaźnik trafności reklam na Facebooku – jak zminimalizować koszt reklam?

Jak płacić mniej za kliknięcia reklam Twojej firmy na Facebooku? Na to pytanie stara się odpowiedzieć każdy marketer. W zmniejszaniu kosztów CPC(koszt kliknięcia) reklamy bardzo ważne, abyśmy brali pod uwagę revelance score, czyli wskaźnik trafności reklamy. Wskaźnik trafności reklamy na Facebooku – co to jest? Na Facebooku możemy przeczytać: „Wskaźnik

09 Lut
2017

Raport Polskiego Rynku SEO 2016 – liderzy swoich branż

pozycjonowanie raport

Jak co roku firma Mayko opublikowała raport polskiego rynku SEO podzielonego na poszczególne branże. Celem tego raportu jest pokazanie, które marki są liderami w swoich branżach. Raport powstał na podstawie danych zebranych przez popularne narzędzie SEMSTORM, które pozwala śledzić działania SEO wybranych serwisów. Dane opublikowane w raporcie są średnią 12 miesięcy.

30 Gru
2016

Sprawdzone Strategie Reklamy Klikalnej – 0,02 Za Kliknięcie!?

Czy to możliwe, żeby reklama kosztowała 2 grosze za kliknięcie? Słownie dwa grosze. Tak, to możliwe. Reklama na Facebooku czy Google AdWords cechuje się tym, że dobrze prowadzona, jest bardzo tania. Poniżej zapoznasz się ze sprawdzonymi strategiami reklamy klikalnej. Dowiesz się jak niskim kosztem przeprowadzić kampanię. Na końcu napiszę jak możesz spróbować przeprowadzić swoją pierwszą optymalną kampanię na Facebooku.

28 Paź
2016

5 zasad skutecznego komunikowania się na Facebooku(i nie tylko)

Publikacji o podobnej tematyce w internecie jest sporo, a na samych konferencjach zasady komunikowania się były omawiane wiele razy. Pomimo tego dużo firm wciąż ma możliwość polepszenia swojej komunikacji. Poniżej opisuję kilka praktycznych zasad, które każdy z powodzeniem może zastosować na swoim fan page.

12