Witamy w Rise360 Business & Marketing

Blog

Blog

11 Gru
2018

Kalendarz marketingowy 2019

kalendarz marketingowy

W momencie planowania kampanii marketingowych warto wziąć pod uwagę daty, które odbiją się szerokim echem w świadomości konsumentów. Z tego powodu przygotowaliśmy dla was kalendarz, dzięki któremu nie opuścicie żadnego ważnego wydarzenia i przez to nie pominiecie go w planowaniu działań marketingowych dla swoich produktów. Zaplanuj budżet na 2019 z

16 Lis
2018

5 zasad pisania postów dla kobiet

5 zasad pisania postów dla kobiet   Nikt nie chce, aby jego teksty trafiały w próżnię. Oferujesz produkty i usługi dla kobiet? Poznaj podstawowe reguły kierowania komunikacji do tej grupy odbiorców i od razu wykorzystaj je w swojej firmie jeszcze dzisiaj.   Różnica między kobietami a mężczyznami istnieje, ale nie oznacza

16 Lis
2018

Jak skutecznie wpaść na dobry pomysł w marketingu

Jak skutecznie wpaść na dobry pomysł w marketingu d.school na Uniwersytecie Stanforda, rok 2007: „Codziennie w krajach rozwijających się z powodu wychłodzenia organizmu umiera 4 mln wcześniaków. Znajdźcie rozwiązanie problemu.” Indie, rok 2011: Na rynek wchodzą przenośne inkubatory, ultra tanie, proste w obsłudze i… ratujące życia nowonarodzonych dzieci. Co się

21 Maj
2018

Co musisz wiedzieć o RODO mając stronę WWW lub sklep internetowy

Co musisz wiedzieć o RODO mając stronę WWW lub sklep internetowy? RODO zwane także „GDPR” lub „Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych” to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich

29 Wrz
2017

Bit.ly, czyli ugryź linki z innej strony

Wyobraź sobie, że masz do dyspozycji narzędzie, które dostarcza Ci informacji na temat treści, które udostępniasz. Mówi Ci kto, gdzie kliknął, jaka jest ilość tych kliknięć, analizuje na bieżąco jak przyjmują się Twoje publikacje. Daje Ci wskazówki, co najbardziej ludziom się podoba, dzięki czemu wiesz co zmienić, żeby było jak

05 Wrz
2017

Chatbot na Facebooku, czyli mój pierwszy czatbot – Kompletna Instrukcja

Teraz mogę śmiało powiedzieć, że sam proces stworzenia prostego bota, który będzie składał się z wiadomości powitalnej i odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań nie jest niczym skomplikowanym. Zamyka to się tak naprawdę w 3 krokach: założenie konta na stronie chatfuel.com; uruchomienie bota; i podłączenie go pod swój fanpage.  

04 Wrz
2017

29(+1) stron z darmowymi zdjęciami stockowymi

Posty ze zdjęciami stanowią 93% najbardziej angażujących treści na Facebooku – statystyki mówią, że oznaczają średnio niemal 40% więcej interakcji ze strony użytkowników niż treści opatrzone jedynie linkiem – 53% więcej reakcji (like, super etc.), 104% więcej komentarzy i znacznie większą klikalność. Komunikacja na Instagramie bez zdjęć jest praktycznie niemożliwa,

25 Sie
2017

Dwa narzędzia do tworzenia filmików, które musisz znać

Obecnie przekazywanie informacji w formie wideo staje się coraz bardziej popularne i cieszy się o wiele większym zainteresowaniem niż jakakolwiek inna. Sam Mark Zuckerberg powiedział, że Facebook w ciągu pięciu lat będzie w większości filmem. Chcemy porównać dla Was dwa programy do tworzenia treści wideo. Obydwa są darmowe, ale mają

09 Sie
2017

Poradnik, który pokaże Ci krok po kroku jak stworzyć własny program poleceń

CZYM JEST MARKETING REFERENCYJNY? Marketing referencyjny zajmuje się rozpowszechnianiem informacji o firmie, usłudze, albo produkcie dzięki rekomendacji klienta. Odbywa się przeważnie z inicjatywy firmy i jest przez nią kontrolowany. Najczęściej spotykaną formą marketingu referencyjnego jest program referencyjny, którego zadaniem jest zachęcenie klienta do polecenia usług w zamian za korzyści. DLACZEGO

12