Pozyskuj więcej klientów z internetu

Blog z bezpłatną wiedzą marketingową

09 Wrz
2020

Case study marketing w branży podologicznej

Klient Podologiczny Gabinet Dominika Bilik, dziś znany jako Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy. Klient jest jednym z najlepszych specjalistów na terenie Dolnego Śląska z zakresu podologii, czyli prowadzenia terapii skóry i paznokci stóp. Firma istnieje od 2012 roku. Obecnie pracuje w niej 6 specjalistów z zakresu podologii, chirurgii i fizjoterapii. Placówka

09 Wrz
2020

Case study marketing marki osobistej w branży finansowej

Klient Andrzej Spuła zajmuje się doradztwem finansowym. Jest to bardzo trudna branża do reklamy w Polsce. Jeste mentorem finansowym i money coachem, przedsiębiorcą, właścicielem Money Coaching Sp. z o.o. Spółka komandytowa. Założycielem i mentorem Klubu Rentiera, gdzie uczy, jak skutecznie budować, pomnażać i efektywne zarządzać swoim kapitałem. Przez 28 lat

09 Mar
2020

Usługi pozycjonowania w agencji marketingowej

Pozycjonowanie agencja marketingowa Wrocław

Jeśli zależy Ci, aby wyprowadzić Twoją stronę internetową na najwyższe pozycje w wyszukiwarce, potrzebujesz usługi pozycjonowania. Badania pokazują, że około 95% ruchu pochodzi z pierwszej strony w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że zdecydowana większość Twoich nowych potencjalnych klientów, odnajdzie Twoją stronę w internecie tylko wtedy, gdy będzie ona wypozycjonowana na

27 Sty
2020

Konferencja Podologicznie III – czyli jak skutecznie promować eventy

podologicznie Wrocław

W październiku 2019 roku odbyła się już III edycja jedynej w Polsce konferencji skierowanej dla podologów i osób związanych ze środowiskiem podologicznym. Na konferencji pojawili się znani i zasłużeni specjaliści z Polski oraz zagranicy. Konferencja trwała dwa dni, podczas których można było przyjąć ogromną dawkę wiedzy, wymienić się doświadczeniem oraz

09 Sty
2020

Wywiad z Błażejem Katarzyńskim, dla portalu CorazLepszaFirma.pl

Błażej Katarzyński właściciel agencji Rise360

Portal CorazLepszaFirma.pl przeprowadził wywiad z Błażejem Katarzyńskim, ekspertem marketingu i założycielem agencji marketingowej we Wrocławiu Rise360. W wywiadzie przeczytamy, jak zaczęła się jego przygoda z tworzeniem stron internetowych, oraz jak powstała pierwsza w Polsce agencja businessdevelopingowa, czyli Rise360. W wywiadzie znajdziesz też informacje o tym: dlaczego rodzice powinni uczyć dzieci

11 Gru
2019

Na czym polega i co daje FAQ Schema Twojej stronie www pod kątem pozycjonowania?

faq pozycjonowanie dane strukturalne

Jak wzmocnić pozycjonowanie strony dzięki danym strukturalnym? Google coraz bardziej zwraca uwagę na komfort użytkownika. Jeśli dane rozwiązanie sprawia, że internauta odnajdzie szybciej potrzebne informacje, Google nadaje temu rozwiązaniu większą wartość. W tym artykule dowiesz się: jak wdrożyć FAQ na stronę, aby uatrakcyjnić ofertę w oczach potencjalnego klienta już na

28 Lip
2019

3 najczęstsze problemy z Google Ads, które wstrzymują Twoją firmę

google ads adwords błędy

Wieczór, godzina 23. Wszyscy są pięknie przystrojeni. Kobiety po cichu hihoczą. Rozmawiają o ostatnich wydarzeniach i trendach mody. Faceci, jak to faceci: po męsku. Milczą przy szklance whiskey. Rozmawiają o autach, poprawiają mankiety, rzucają spojrzenia na piękne damy, które odwzajemniają się uśmiechem. A Ty? Na tym całym bankiecie z jednej

10 Cze
2019

Negatywne opinie w internecie – cz. 2 – Komentarz prawnika

Negatywne i nieprawdziwe komentarze dotyczące przedsiębiorców i prowadzonych przez nich firm pojawiające się w Internecie stanowią duży problem dla pokrzywdzonych a dochodzenie roszczeń związanych z takimi komentarzami sprawia w praktyce wiele problemów. Zakres ochrony pokrzywdzonego przedsiębiorcy można podzielić na ochronę cywilnoprawną i ochronę prawnokarną.             Ochrona cywilnoprawna Podstawę ochrony cywilnoprawnej

14 Mar
2019

Pozycjonowanie czy Google Ads? Co lepsze?

adwords

  „Chodzą legendy, że ktoś kiedyś wszedł na drugą stronę.” Tak brzmi popularne powiedzenie na temat wyszukiwarki Google. Dzięki Google, polskie firmy pozyskują masę nowych klientów. Co trzeba wiedzieć, żeby uniknąć błędów w czasach, kiedy firmy pozycjonerskie kasują za nic, a kliknięcia w Google Ads są co raz droższe? Google