Kampanie Reklamowe Google Ads

Na czym polega dobra kampania w Ads?
Krok po kroku
Jak przebiega proces kampanii w Ads? Składają się na niego 3 podstawowe kroki:
- Dobór odpowiednich słów kluczowych
- Audyt i optymalizacja strony docelowej
- Optymalizacja słów kluczowych i testowanie różnych wersji reklam w Ads
Jak w praktyce działa Google Ads?
W wyszukiwarce Google jako pierwsze wyświetlają się reklamy Ads. Są to krótkie, tekstowe reklamy z 2 nagłówkami o długości 30 znaków i opisem o długości 90 znaków. Reklamy Ads są podlinkowane i prowadzą do Twojej strony internetowej. Ads pozwala na linkowanie reklam do dowolnej części serwisu – na podstrony z opisem usług lub produktów.
Reklamodawcy płacą za kliknięcie użytkowników w reklamy Ads, a tym samym przejście użytkownika na stronę reklamodawcy. Dzięki temu reklamodawcy płacą tylko za kliknięcia Klientów zainteresowanych ich ofertą, którzy weszli na stronę reklamodawcy. Dodatkowo, Ads oferuje atrakcyjne rozszerzenia udoskonalające reklamy, takie jak:
- rozszerzenie lokalizacji – wskazuje na adres firmy reklamodawcy
- rozszerzenie połączeń – pozwala na bezpośrednie połączenie telefoniczne na smartphonach, po kliknięciu w przycisk Zadzwoń
- rozszerzenie objaśnień – informuje o zaletach i silnych stronach firmy reklamodawcy
- rozszerzenie linków do podstron – pokazuje menu, kierujące do najważniejszych części strony
Ponadto Google Ads umożliwia prowadzenie kampanii reklamowej z reklamą graficzną wyświetlaną w sieci reklamowej, reklamę w YouTube oraz poczcie Gmail.