Witamy w Rise360 Business & Marketing

Google AdWords

Kampanie Reklamowe Google AdWords

Kampanie AdWords umożliwiają marketing w wyszukiwarkach, czyli wyświetlenie krótkich reklam tekstowych, kierujących na stronę internetową Twojej firmy. Dzięki AdWords Twoja strona może się wyświetlać w Google jako pierwsza, na wybrane słowa kluczowe. Dzięki temu docierasz do Klientów z wyszukiwarki przed konkurencją.

Na czym polega dobra kampania w AdWords?

Dobra kampania reklamowa polega na znalezieniu słów kluczowych, które pozwolą Ci dotrzeć do jak największej ilości Klientów. To przede wszystkim dobrze prezentująca się strona internetowa na tle konkurencji, z atrakcyjnymi i użytecznymi treściami. Ważne jest, aby kampanie reklamowe były okresowo optymalizowane tak, by zwiększyć ilość kliknięć i zredukować ich koszty.

AdWords krok po kroku

W jaki sposób prowadzimy kampanie reklamowe AdWords

Jak przebiega proces kampanii w AdWords? Składają się na niego 3 podstawowe kroki:

  • Dobór odpowiednich słów kluczowych
  • Audyt i optymalizacja strony docelowej
  • Optymalizacja słów kluczowych i testowanie różnych wersji reklam w AdWords

Jak w praktyce działa Google AdWords?

adwordsW wyszukiwarce Google jako pierwsze wyświetlają się reklamy AdWords. Są to krótkie, tekstowe reklamy z 2 nagłówkami o długości 30 znaków i opisem o długości 90 znaków. Reklamy AdWords są podlinkowane i prowadzą do Twojej strony internetowej. AdWords pozwala na linkowanie reklam do dowolnej części serwisu – na podstrony z opisem usług lub produktów.

Reklamodawcy płacą za kliknięcie użytkowników w reklamy AdWords, a tym samym przejście użytkownika na stronę reklamodawcy. Dzięki temu reklamodawcy płacą tylko za kliknięcia Klientów zainteresowanych ich ofertą, którzy weszli na stronę reklamodawcy. Dodatkowo, AdWords oferuje atrakcyjne rozszerzenia udoskonalające reklamy, takie jak:

  • rozszerzenie lokalizacji – wskazuje na adres firmy reklamodawcy
  • rozszerzenie połączeń – pozwala na bezpośrednie połączenie telefoniczne na smartphonach, po kliknięciu w przycisk Zadzwoń
  • rozszerzenie objaśnień – informuje o zaletach i silnych stronach firmy reklamodawcy
  • rozszerzenie linków do podstron – pokazuje menu, kierujące do najważniejszych części strony

Ponadto Google AdWords umożliwia prowadzenie kampanii reklamowej z reklamą graficzną wyświetlaną w sieci reklamowej, reklamę w YouTube oraz poczcie Gmail.

od 250zł/mies.

Koszt prowadzenia kampanii AdWords

od 150zł/mies.

Koszt konfiguracji AdWords Remarketing

od 300zł

Koszt dedykowanych grafik reklamowych AdWords Display Ads

Przykłady reklam graficznych

Przykłady reklam graficznych

reklama graficzna adwords baner

Kierowanie reklam

Jak kierować reklamy do potencjalnych Klientów
kierowanie-reklamGoogle AdWords oferuje zaawansowane narzędzia do kierowania reklam. Dzięki temu reklamy mogą być wyświetlane tylko potencjalnym Klientom. Prowadząc kampanię reklamową możemy kierować ją na wybrane lokalizacje(np. tylko Wrocław), na wybrane słowa kluczowe(np. szkolenia managerskie Wrocław) Maksymalizuje to przychody z reklam AdWords.

Remarketing

Retargeting reklam
Remarketinreklama graficznag w Google AdWords polega na wyświetlaniu się reklam graficznych w sieci reklamowej osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Jest to jeden z najbardziej skutecznych sposobów reklamowania się, który uzupełnie podstawowe kampanie reklamowe w AdWords.

Zobacz jak działa Google AdWords

b@rise360.pl

E-Mail

(48) 500 502 550

Telefon

Szybka 1b/22, 50-421 Wrocław, PL

Biuro