Bezpłatna wiedza marketingowa

Jak pozyskać nowych klientów przez Facebook?

JAK POZYSKAĆ NOWEGO KLIENTA ZA 0,55ZŁ PRZEZ FACEBOOK™?

W jaki sposób zacząć pozyskiwać klientów za grosze przez Facebook™? Za pomocą już nie nowego, lecz wciąż rzadko używanego przez Twoją konkurencję typu reklamy: lead ads. Jak to zrobić? Zobaczysz krok po kroku w tym artykule i od razu będziesz mógł wykorzystać w swoim biznesie. Dzięki tej reklamie: Co to jest lead? Z uwagi na ... Czytaj więcej

branding - kluczowe wskazówki

5 kluczowych wskazówek do budowy silnej marki

Pomyśl sobie jaka jest marka najlepszych telefonów komórkowych na świecie. Pomyśl sobie o tym, gdzie zrobisz zakupy spożywcze w sobotę. Jaka marka przyszła Ci od razu do głowy? Samsung, Apple? Lidl czy może lokalny sklepi prowadzony przez rodzinę? To, że od razu znałeś swoją odpowiedź, to efekt silnej marki, do której się przywiązałeś. I nic ... Czytaj więcej

strona internetowa która sprzedaje
Expert w marketingu
Jak uratować sprzedaż?

Uratuj swoją sprzedaż

Oszustwa w marketingu
O co chodzi w marketingu?

O co chodzi w tym całym marketingu?

Ten wpis będzie krótki, ale treściwy. Jest niedziela. Godzina 16:56. Naszło mnie na chwilę refleksji, gdy pracowałem nad automatyzacją kolejnego procesu w firmie. O co chodzi w tym całym marketingu? Po co się go tak naprawdę robi? Czy marketing to koszt? A może marketing równa się reklamie? Klątwa wiedzy Jest takie pojęcie jak klątwa wiedzy. ... Czytaj więcej

Główne grzechy marketingu

3 grzechy główne marketingu, których musisz uniknąć

W tym miesiącu prowadziłem 5 konsultacji marketingowych dla firm z różnych branż. Zauważyłem, że w każdym przypadku pojawiają się te same problemy. Teraz wyobraź sobie świat, w którym cały marketing w Twojej firmie jest ogarnięty. Wiesz ile wydajesz, na co wydajesz, czy realizujesz swoje cele i gdzie więcej zainwestować, aby zadowolić kolejnych Klientów swoją wspaniałą ... Czytaj więcej

Efektywne planowanie pracy

Dlaczego Titanic zatonął? Jak efektywnie planować pracę i nie zatonąć

Titanic – z tytanu, największy, majestatyczny, nie do z niszczenia. Zapewne tak myśleli o nim pasażerowie, kiedy 10 kwietnia 1912 roku wsiadali na pokład największego na świecie okrętu. Dlaczego zignorowali to, co działo się w kotłowni? Na zdjęciach archiwalnych widać na burcie ślady po pożarze, który wybuchł w jednej z kotłowni statku po tym, gdy ... Czytaj więcej

Cookies?

Chcesz zwiększyć sprzedaż w internecie? Napisz!
Błażej Katarzyński

Potrzebujesz konsultacji?