Bezpłatna wiedza marketingowa
Dlaczego Titanic zatonął? Jak efektywnie planować pracę i nie zatonąć
Titanic – z tytanu, największy, majestatyczny, nie do z niszczenia. Zapewne tak myśleli o nim pasażerowie, kiedy 10 kwietnia 1912 roku wsiadali na pokład największego na świecie okrętu. Dlaczego zignorowali to, co działo się w kotłowni? Na zdjęciach archiwalnych widać na burcie ślady po pożarze, który wybuchł w jednej z kotłowni statku po tym, gdy ... Czytaj więcej
4 kluczowe błędy, przez które nie budujesz swojej marki
San Francisco, godzina 7 rano. Na 10 dni kilka tysięcy osób w amerykańskim mieście, znanym z korków i wolności, zamieniło chodnik w jedną z największych kolejek na świecie. Patrick, projektant stron internetowych, który zabrał ze sobą psa, kreśli na chodniku znaki miłości do marki Apple serem w tubce. David, student matematyki, prowokuje mięśnie kapitalistów, oferując ... Czytaj więcej
Dlaczego założyłem bloga? Historia z kosmosu.
„To mały krok dla człowieka, ale wielki krok dla ludzkości” – to nie były pierwsze słowa, wypowiedziane przez człowieka na Księżycu. Ani drugie. Nawet nie trzecie. Wypowiedziano je dopiero w 6,5 godzin po lądowaniu. Czy wcześniej pusty, lecz przepiękny widok pustyni Księżycowej zaparł dech w piersi załodze Apollo? Zapewne tak, lecz po wylądowaniu, pierwszymi słowami ... Czytaj więcej