Jak wykorzystać AI do redukcji kosztów marketingowych?
Budżety reklamowe — tak samo, jak wszystko inne — ulegają inflacji. W związku z tym wzrastające koszty marketingowe to wyzwanie, z którym mierzy się obecnie wiele firm. Wyniki spadają, dodatkowych środków nie ma, konkurencja na rynku się rozszerza, a oczekiwania wobec managerów marketingu rosną. Frustracja i poczucie bezradności narasta także u właścicieli firm, którzy zaczynają …
Czytaj więcej
Wzór niezawodnego listu sprzedażowego w 12 krokach
Poniżej przetłumaczyliśny na język polski mistrzowski teksty – wzór niezawodnego listu sprzedażowego Davida Freya. Korzystamy z niego za każdym razem kiedy: Jest to zbiór kompletnych i skutecznych narzędzi komunikacyjnych, które pomogą Ci poprawić konwersję w wielu aktywnościach marketingowych. Musisz napisać ofertę, potrzebujesz skutecznej reklamy, nie masz pomysłu na landing page, agencja marketingowa też nie tryska …
Czytaj więcej
Jak wyznaczyć cele marketingowe? Definicja i przykładowe cele
Działania marketingowe stanowią jeden z kluczowych elementów prowadzenia firmy. Służą one do kreowania wizerunku Twojego biznesu, pomagają promować produkty i usługi, a także pozwalają Ci budować relacje z klientem. Mówiąc krótko — bez tego ani rusz! Jednak zanim przystąpisz do realizacji działań marketingowych, będziesz musiał ustalić cele marketingowe. Czym one są? Jak się je ustala? …
Czytaj więcej
Migracja strony pod kątem SEO – o czym musisz pamiętać?
Zmieniasz swoją wypozycjonowaną stronę na nową? Nad migracją powinien czuwać specjalista SEO, aby konsekwencją zmian nie był spadek zbudowanej widoczności na frazy w Google. Zanim Twoja nowa strona będzie dostępna dla użytkowników i robota wyszukiwarki, pamiętaj o jej odpowiednim przygotowaniu. Jak przeprowadzić migrację, aby nie tylko utrzymać widoczność, a nawet ją zwiększyć? Nasz poradnik podzieliliśmy …
Czytaj więcej
Wysyłanie wiadomości przez wizytówkę Google Moja Firma. Jak to działa?
Pozycjonując swoją stronę internetową, na pewno masz profil w Google Moja Firma. Jednym z ciekawych rozwiązań, dostępnych w ramach wizytówki są Wiadomości. Za ich pomocą internauta może wysłać do Ciebie zapytania z poziomu wyniku wyszukiwania lub z profilu Google Maps. To nowy sposób na dotarcie do klienta. Sprawdź, jak to działa. Jakie są największe korzyści …
Czytaj więcej
Bezpłatna konsultacja 🔥
Umów sie na konsultację, a my powiemy Ci, co możemy zrobić razem i ile na tym zarobisz.
Dołącz do zadowolonych klientów:



