Twój klient, czy klient Twojej konkurencji? Jak działa Remarketing Google AdWords i Facebook Ads

  • Marketing
Pobierz raport wydatków marketingowych 2020-2025Pobieram za darmo

Google AdWords

Remarketing w systemie reklamowym Google AdWords jest genialnym rozszerzeniem, które znacznie podnosi konwersję.

Prawda jest taka, że 80% osób, które wchodzą na stronę internetową, nie zdecydowały się jeszcze na dany produkt. Remarketing działa w ten sposób, że każdemu, kto odwiedził Twoją stronę, wyświetlają się graficzne reklamy zachęcające do skorzystania z oferty. Dodatkowo reklama w systemie remarketingu jest o wiele tańsza od standardowej dlatego, że kieruje się ją jedynie na Klientów, którzy mieli już kontakt ze stroną internetową.

Jarek szuka diety dla siebie. Przeglądał ofertę trzech firm z Wrocławia zajmującymi się cateringiem na dowóz. Jarek nie był pewien, z której oferty skorzystać, więc odłożył decyzję na później. W ciągu następnych kilku dni, reklama tylko jednej firmy wyświetlała się niemal na każdej stronie, którą Jarek odwiedzał. Koniec końców, Jarek zdecydował się na ofertę tej firmy, ponieważ przez wystarczająco długi czas, marka komunikowała mu ofertę. Jarek jest zadowolony z wyboru.

Facebook Ads

Podobny system wykorzystujemy w kierowaniu Klientów na strony naszych Klientów za pomocą Facebook Ads. Remarketing pozwala na zoptymalizowanie kosztów do nawet kilkunastu groszy za wejście potencjalnego Klienta na Twoją stronę www.

Czy Twoja firma reklamuje się już za pomocą remarketingu? Jeżeli nie, zapraszamy do kontaktu.

Autor artykułu
Błażej Katarzyński
CEO

Udostępnij

LinkedIn logoFacebook logo
Pobierz raport wydatków marketingowych 2020-2025Pobieram za darmo

Czytaj również

Bezpłatna konsultacja 🔥

Umów sie na konsultację, a my powiemy Ci, co możemy zrobić razem i ile na tym zarobisz.

Dołącz do zadowolonych klientów:

O Bag logoKruk logoExim Tours logoDolina Noteci logoOEX logo

Zamów indywidualną wycenę

Powered by Trust.Reviews