Oferta pracy

Specjalista Google Ads Adwords

Oferta pracy zdalnej

Jeśli:

  • optymalizacja konwersji jest Twoją silną stroną,
  • atrybucja konwersji to dla Ciebie nic nowego,
  • ciekawi Cię sieć dla reklamodawców Google Ads i jej zmieniające się algorytmy,
  • znasz pojęcia CPC, CTR, CPA, ROAS, COS…,
  • przygotowujesz plany na konta Google Ads,
  • potrafisz współpracować z innymi specjalistami,
  • wiesz co to Google Data Studio, Google Merchant Center, Google Moja Firma, Google Optimize,
  • masz umiejętności analityczne – interesują Cię dane i potrafisz z nich wyciągnąć wnioski,
  • rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,
  • dbasz o swoje zdrowie i poziom energii,
  • bierzesz pełną odpowiedzialność za podjęte zadania i można na Tobie zawsze polegać,
  • jesteś komunikatywny i potrafisz bardzo sprawnie posługiwać się słowem (zarówno mówionym, jak i pisanym),
  • konstruktywną krytykę odbierasz z wdzięcznością, bo wiesz, że to przejaw życzliwości innych osób,
  • bardzo dobrze odnajdujesz się w świecie nowych technologii,

…to być może jesteś osobą, której szukamy!


Jesteśmy agencją, która rozwija się w szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która będzie dbać o jakość marketingu i zwiększać sprzedaż naszych klientów poprzez kampanie PPC w Google Ads.

Na stanowisku będziesz odpowiedzialny za wyniki kampanii oraz współpracę z freelancerami wspierającymi nas w pracach nad kampaniami Google Ads, z grafikami, programistami, marketing automation.

Co będziesz robić w pracy jako specjalista Google Ads?

Będziesz przygotowywać plany na rozwój kont naszych klientów według przejrzystych procedur – mamy narzędzie roadmapę na 12 miesięcy dla każdego klienta, którą otrzymasz.

Będziesz pracować również na kontach. Otrzymasz kontakt do naszego konsultanta z ramienia Google Partners.

Przeszkolimy Cię z obsługi naszego systemu do zarządzania pracą i procedur TeamWork.

Na początku będziesz wykonywać zadania opisane poniżej, aby dobrze poznać naszych klientów i ich wyzwania. Gdy już się wdrożysz w naszą obsługę, będziesz również odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie strategiami PPC.

Naszym celem jest stać się liderem reklamowym w Polsce i wejść w przyszłym roku za granicę, dlatego potrzebujemy solidnego specjalisty i członka zespołu.

Twoje zadania na stanowisku specjalisty Google Ads:

  • Przeprowadzanie audytów kont Google Ads,
  • bieżące monitorowanie wyników,
  • przygotowywanie planów na rozwój kont i weryfikacja planów od freelancerów,
  • rozwój kont Google Ads klientów,
  • korzystanie z narzędzi Google Ads Editor, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Woocommerce/PrestaShop/Magento/Wordpress,
  • analiza słów kluczowych,
  • przesyłanie rekomendacji do optymalizacji konwersji w serwisach klientów,
  • zamawianie treści u naszego grafika,
  • raportowanie kampanii w Google Data Studio,
  • rozmowy z naszymi Klientami (głównie mailowe),
  • najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy kampaniach stron.
  • realizowanie kursów Google Ads i PPC w trakcie i poza godzinami pracy.

Wymagania, czyli czego oczekujemy?

  • Naturalnych predyspozycji i cech osobowości potrzebnych do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia),
  • min. 1 roku doświadczenia w pracy w Google Ads na stanowisku specjalisty,
  • gotowości do bardzo intensywnej nauki i nabywania nowych umiejętności,
  • ambicji, aby pogłębiać wiedzę z zakresu Machine Learning i AI w Google Ads,
  • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z user experience i convertion rate optimization.

Jeżeli masz mniejsze doświadczenie, wyślij CV. Rozważymy zatrudnienie na poziom juniora.

Dodatkowo bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i „stylu bycia” Rise360, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska i zastanów się, czy do nas pasujesz.

Co oferujemy

  • praca zdalna od poniedziałku do piątku w wymiarze 6h pracy projektowej i 45min przerw, w wybranych przez Ciebie godzinach między 8:00-18:00 (bez pracy w weekendy) – pracujemy krócej, czyli wydajniej,
  • rozwój umiejętności zarządzania kampaniami PPC i marketingowych (ciągły kontakt z innymi działami marketingowymi; współpraca z szefem, który wcześniej zarządzał kampaniami) i perspektywę objęcia pozycji lidera w dziale Google Ads,
  • rozwój działu Google Ads, współtworzenie nowych rozwiązań, procedur, dobór nowych narzędzi,
  • zatrudnienie na stałe po pozytywnym zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego,
  • forma zatrudnienia na okres próbny 3 miesiące: umowa zlecenie,
  • forma zatrudnienia na stałą współpracę: umowa o pracę lub B2B,
  • wynagrodzenie 5500-6500 zł netto na umowę o pracę lub 10 000-12 000 zł netto na kontrakcie B2B (opłacamy ZUS, PIT i księgowość),
  • praca zdalna (pracujesz tam, gdzie Ci wygodnie – z Twojej strony potrzebny jest stabilny dostęp do internetu),
  • prywatna opieka medyczna w PZU Zdrowie,
  • komputer do pracy,
  • ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, konsultanci, dostęp do firmowej biblioteki i budżet na zakup książek na koszt firmy,
  • chcesz czuć się ważnym Członkiem zespołu i mieć wpływ na rozwój firmy. Ważne są dla nas relacje w firmie. Spotykamy się po pracy. Wspieramy się wzajemnie.

Chcesz aplikować?



    CV:

    Cookies?