Zwiększ marżę przez silną i spójną markę
Identyfikacja wizualna
Zbuduj wizerunek, który będzie odzwierciedleniem wartości Twojej firmy. Wykreuj i utrwal profesjonalny wizerunek marki u klientów. Zwiększ marżę, dzięki nowoczesnej komunikacji graficznej!
Co otrzymasz w ramach brandingu?
Główne korzyści
Analiza konkurencji
Sprawdzimy, jak komunikuje się graficznie Twoja konkurencja i zaproponujemy wizerunek, który wyróżni Cię na rynku.
Kilka propozycji logo
Otrzymasz kilka propozycji logo i będziesz mógł wraz z grafikiem przejść proces zmian oraz poprawek do wersji finalnej.
Pełen pakiet materiałów
Oszczędzisz swój czas i pieniądze, dzięki kompletowi materiałów do druku takich jak ulotki, wizytówki, papier firmowy, teczki.
Profesjonalny wizerunek, który wyróżni Twoją firmę na rynku
Zobacz przykłady
Branding jest idealnym etapem przed stworzeniem marketingowej strony internetowej lub sprzedażowego ecommerce.
Jedna z największych w Polsce firm sprzątających
Firma Agnus zatrudnia ponad 70 pracowników i obsługuje duże firmy typu CD Projekt Red oraz główne urzędy Państwowe w Warszawie.
Zobacz również agnus.net.pl
Firma zajmująca się BHP, ISO i RODO
Firma zajmująca się kompleksowym wsparciem przedsiębiorstw w przetargach publicznych, prawie pracy i ochronie danych osobowych.
Firma budowlana obsługująca duże inwestycje
Elewdom zatrudnia ponad 50 pracowników. Oferuje kompleksowe remonty kamienic, elewacji oraz buduje dachy zielone w Warszawie.
Zobacz również elewdom.pl
Branding jako solidny fundament do zwiększenia sprzedaży
Pomagamy firmom zbudować fundamenty skutecznego marketingu, a następnie zwiększyć sprzedaż. Tym fundamentem jest między innymi profesjonalny branding i marketingowa strona internetowa. Branding to strategiczna komunikacja wizualna, która ma na celu odróżnić Twoją firmę od konkurencji i pozwolić zrozumieć konsumentowi, jak pozycjonuje się Twoja marka. Dobrze opracowana oprawa graficzna i akcydensy są podstawą spójności w marketingu.
Pobierz raport
Raport marketingowy wydatków na marketing cyfrowy
- jak zmienia się budżet marketingowy globalnie i w Polsce
- jakie są tendencje na przyszłe lata
- jak rozsądnie ulokować wydatki marketingowe
Zapisz się, aby w pierwszej kolejności otrzymać PDF: