Pozyskuj więcej klientów z internetu

Oferta pracy specjalista SEO

Oferta pracy dla specjalisty SEO

Tryb pracy: praca zdalna

Jeśli:

  • Panda, Pingwin i Koliber nie są dla Ciebie zwykłymi zwierzątkami…
  • ciekawi Cię wyszukiwarka Google i zmieniające się w niej algorytmy,
  • potrafisz wyciągać strony z cienia dalekich pozycji do blasku pierwszej strony Google, 
  • TOP10 nie jest dla Ciebie konkursem na najlepszą rzecz,
  • wiesz co to Google Structured Data, Google Moja Firma, Google Search Console,
  • masz umiejętności analityczne – interesują Cię dane i potrafisz z nich wyciągnąć wnioski,
  • potrafisz używać paneli Google i CMS, niczym dowódca statku kosmicznego,
  • SEO techniczne i analiza stron nie są dla Ciebie nowością,
  • rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,
  • dbasz o swoje zdrowie i poziom energii,
  • bierzesz pełną odpowiedzialność za podjęte zadania i można na Tobie zawsze polegać,
  • jesteś komunikatywny i potrafisz bardzo sprawnie posługiwać się słowem (zarówno mówionym, jak i pisanym),
  • konstruktywną krytykę odbierasz z wdzięcznością, bo wiesz, że to przejaw życzliwości innych osób, 
  • bardzo dobrze odnajdujesz się w świecie nowych technologii,

…to być może jesteś osobą, której szukamy!

Jesteśmy młodą agencją, która rozwija się w szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która będzie dbała o jakość marketingu i zwiększała sprzedaż naszych klientów poprzez pozycjonowanie w Google.

 

Kilka słów o nas

Agencja digital marketingu Rise360 powstała dlatego, że wierzymy, że marketing nie kończy się na kreacji, ale na zwiększeniu sprzedaży w firmach.

Towarzyszymy przedsiębiorcom w tworzeniu ich przewagi konkurencyjnej i kreowaniu skutecznych strategii marketingowych. Obserwujemy, jak firmy naszych klientów rosną, dzięki skutecznemu marketingu sprzedażowemu. Inspirujemy do odważnych zmian, które pomogą zbudować im silną markę. 

Błażej Katarzyński, założyciel i prezes Rise360 Sp. z o.o. założył firmę wraz ze wspólnikiem Jackiem Gajewskim  w 2015 roku, kiedy byli jeszcze na studiach. Pasję do marketingu internetowego obudził w sobie, kiedy, będąc nastolatkiem, zachorował i nie mógł przez jakiś czas chodzić. Wolny czas poświęcił na zgłębianiu tworzenia stron internetowych. Dziś te doświadczenia przełożyły się na agencję z rocznymi siedmiocyfrowymi obrotami. Na co dzień Rise360 obsługuje 65 firm i świadczy dla nich łącznie 130 usług. Średni wzrost sprzedaży, który generuje u Klientów agencja, wynosi nawet 200% w skali roku zarówno w małych lokalnych, jak i dużych ogólnopolskich firmach.

Naszą misją jest stworzyć największą agencję digital marketingu na świecie i tworzyć największe kampanie sprzedażowe w internecie. Nasz zespół pracuje w 100% zdalnie i chcemy stworzyć rozproszony zespół digital nomadów, którzy mogą jednocześnie pracować i podróżować po całym globie (a może i na Marsa, jak Elon Musk się wyrobi 😉

 

Co będziesz robić w pracy jako specjalista SEO?

Przede wszystkim będziesz się bardzo intensywnie uczyć i od razu wykorzystywać tę wiedzę w praktyce, zdobywając doświadczenie w pracy w dziale pozycjonowania.

Będziesz pracował w 3-osobowym zespole SEO oraz 2 zewnętrznymi konsultantami. Przeszkolimy Cię z obsługi naszego systemu do zarządzania pracą i procedur.

Na początku będziesz wykonywać zadania opisane poniżej, aby dobrze poznać naszych klientów i ich wyzwania. Gdy już się wdrożysz w naszą obsługę, będziesz również odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie strategiami SEO. Po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego i weryfikacji umiejętności otrzymasz propozycję stałej współpracy. Na stanowisku masz również szansę objęcia lidera działu pozycjonowania.

 

Twoje zadania na stanowisku specjalisty SEO:

  • Przeprowadzanie audytów SEO onsite i offsite,
  • bieżące monitorowanie pozycji,
  • korzystanie z narzędzi Webpozycja, Semstrom, Ahrefs, Moz, Majestic, Seofrog, Google Search Console, Yoast, WordPress, PrestaShop, IAIdosell, Shopper, Woocommerce. 
  • analizę słów kluczowych.
  • wykonywanie zadań z planów pozycjonowania w systemie TeamWork.
  • współtworzenie planów na pozycjonowanie klientów.
  • optymalizację onsite stron i sklepów www.
  • zamawianie treści u copywriterów.
  • publikację wpisów offsite w celu pozyskiwania linków.
  • raportowanie pozycjonowania w Google Data Studio.
  • rozmowy z naszymi Klientami.
  • najpierw nauka naszych procedur, następnie wykorzystywanie ich przy pozycjonowaniu stron.
  • realizowanie kursów SEO w trakcie i poza godzinami pracy.

 

Wymagania, czyli czego oczekujemy?

  • Naturalnych predyspozycji i cech osobowości potrzebnych do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia),
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy w SEO,
  • gotowości do bardzo intensywnej nauki i nabywania nowych umiejętności,
  • ambicji, aby pogłębiać wiedzę i wyprzedzać wdrożenia nowych algorytmów Google,
  • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z user experience.

Dodatkowo bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i „stylu bycia” Rise360, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska i zastanów się, czy do nas pasujesz.

 

Co oferujemy:

  • rozwój umiejętności pozycjonerskich i marketingowych (ciągły kontakt z liderami, mentoring) i perspektywę objęcia pozycji lidera w dziale SEO,
  • zatrudnienie na stałe po pozytywnym zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego,
  • forma zatrudnienia na okres próbny 3 miesiące: umowa zlecenie,
  • forma zatrudnienia na stałą współpracę: umowa o pracę lub B2B,
  • wynagrodzenie 3000 – 4000 zł netto (ok. 4130 – 5550 zł brutto),
  • praca zdalna (pracujesz tam, gdzie Ci wygodnie – z Twojej strony potrzebny jest stabilny dostęp do internetu),
  • praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00 (bez pracy w weekendy),
  • prywatna opieka medyczna w PZU Zdrowie,
  • ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, konsultanci, dostęp do firmowej biblioteki i budżet na zakup książek na koszt firmy,
  • chcesz czuć się ważnym Członkiem zespołu i mieć wpływ na rozwój firmy. Ważne są dla nas relacje w firmie. Spotykamy się po pracy. Wspieramy się wzajemnie. 

 

Chcesz aplikować?

W pozycjonowaniu ważne są Twoje umiejętności, dlatego wykonaj audyt dowolnej strony internetowej i prześlij go razem z CV.

Oprócz tego odpowiedz na pytania:

  1. Który z Expertów poruszających temat pozycjonowania, był dla Ciebie najważniejszy w dotychczasowym rozwoju i dlaczego?
  2. Jakimi cechami, Twoim zdaniem, powinien wyróżniać się dobry specjalista SEO?
  3. Z jakiego powodu aplikujesz do pracy w Rise360?

Odpowiedzi w formie audytu strony oraz CV w formacie PDF prześlij na adres hr@rise360.pl (w polu wiadomości wpisz: Praca w dziale SEO – Twoje Imię i Nazwisko”).

UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje (audyt i CV). Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek na wykonanie audytu oraz odpowiedzi na ważne dla nas pytania. Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę.

Do zobaczenia!