Witamy w Rise360 Business & Marketing

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to działania mające na celu osiągnięcie przez daną stronę jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google. Strony pozycjonujemy na wybrane słowa kluczowe, które starannie analizujemy i dobieramy dla naszych Klientów.

Na czym polega dobre pozycjonowanie?

Dobre pozycjonowanie polega na znalezieniu fraz, które dostarczą Ci największą ilość Klientów. To przede wszystkim budowanie dużej bazy zaufanych linków oraz optymalizacja strony internetowej. Ważne jest, aby w pozycjonowaniu nie stosować automatycznych skryptów, które mogą wpłynąć na zbanowanie naszej strony w Google.

Proces pozycjonowania

W jaki sposób pozycjonujemy strony internetowe

Jak przebiega proces pozycjonowania? Składają się na niego 3 podstawowe kroki:

  • Dobór odpowiednich słów kluczowych
  • Audyt i optymalizacja strony
  • Budowanie bazy wartościowych linków do strony

Co to jest pozycjonowanie?

W ramach usługi pozycjonowania przeprowadzamy analizę obecnego stanu strony internetowej. Wykonujemy również podstawową optymalizację oraz przekazujemy zalecenia co do zmian technicznych na stronie.

Po optymalizacji SEO, najważniejszym elementem procesu pozycjonowania jest budowanie wartościowych linków prowadzących do strony internetowej. Wykorzystujemy jedynie bezpieczne i sprawdzone sposoby. Dzięki temu nasi Klienci mają pewność, że ich strona nie zostanie ukarana niższymi pozycjami lub nawet zbanowana z bazy wyszukiwarki.

Do pozycjonowania korzystamy z narzędzi takich jak Google Analytics, Google Search Console, SEMStorm.

Zanim skorzystasz z usług pozycjonowania dowolnej agencji, rekomendujemy zapoznanie się z poradnikiem od Google pod tytułem Czy potrzebujesz SEO?

50zł/mies.

Średnia cena za frazę lokalną w TOP1

100zł/mies.

Średnia cena za frazę ogólną w TOP1

300zł

Cena za audyt strony www

Jak wyglądają raporty z pozycjonowania?

RAPORTW raportach dla naszych Klientów przekazujemy tylko najważniejsze informacje dotyczące widoczności strony w Google oraz skuteczności pozycjonowania.

Dzięki raportom nasi Klienci mają wgląd w aktualne pozycje ich strony. Okresowe raporty pozwalają na kontrolę działań pracy agencji oraz informują o postępach w pozycjonowaniu.

Dane prezentujemy za pomocą czytelnych tabel oraz wykresów, aby były zrozumiałe dla każdego.

Pozycjonowanie - metody rozliczania

Biorąc pod uwagę różnice w każdej branży, proponujemy naszym Klientom różne modele rozliczeń za pozycjonowanie. Oczywistym jest, że aby osiągnąć wyniki w pozycjonowaniu, inne nakłady będą na pozycjonowanie bloga, a inne na pozycjonowanie serwisu sprzedaży nieruchomości. Dlatego dla każdego Klienta przygotowujemy darmową wycenę oraz wybieramy najlepsze słowa kluczowe. Za pozycjonowanie rozliczamy się w następujących modelach:

  • Płatność za efekty – w tym modelu rozliczamy się jedynie za osiągnięte pozycje w Google.
  • Stały abonament– prosty model rozliczania się za pozycjonowanie. Ceny abonamentu zależą głównie od wielkości konkurencji w Google.
  • Mix – połączenie dwóch powyższych modeli.

W każdym modelu pozycjonowanie wygląda w ten sam sposób. W ramach abonamentu każdemu Klientowi oferujemy podstawową optymalizację serwisu, budowanie bazy linków przychodzących i analizę stanu strony.

Dołącz do grona zadowolonych Klientów

Zainteresowany ofertą? Zapoznaj się z naszymi dotychczasowymi realizacjami.

Tworzymy strony internetowe, które dla Ciebie zarabiają