Agata Weryszko
Senior PPC Manager
Agata to specjalistka ds. marketingu internetowego, która w Rise360 odpowiada za kampanie Meta Ads dla naszych klientów. Ma 8-letnie doświadczenie zarówno jako ekspertka, jak i team leaderka zarządzająca kilkunastoosobowym zespołem.
Zajmowała się m.in. tworzeniem strategii social mediowych, kompleksowym prowadzeniem i optymalizacją kampanii w social mediach, analizą danych, estymacją wyników oraz usprawnianiem procesów w zespole. Agata ma też doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tworzenia kampanii, obsługi Google Analytics oraz analizy wyników danych z kampanii. Nie boi się wyzwań i odpowiedzialności – w swojej pracy operuje budżetami sięgającymi 1,5 ml zł miesięcznie.
Pracowała z klientami, takimi jak: Google Polska, Google Ukraine, Google for Startups, YouTube, Google Cloud, Play Polska, RedBull Mobile, Virgin Mobile, Energizer, OSM Piątnica, Continental Polska, Allegro, Disney.
Do jej najważniejszych projektów należą:
Kampania „Umiejętności Jutra” by Google – osiągnięcie prawie 200% celu w zaplanowanym budżecie.
Kampania sprzedażowa Play – zredukowanie kosztów sprzedaży o 30% w ciągu 3 miesięcy.
Zarządzanie social mediami i kampaniami płatnymi Google, takimi jak „Rok w Wyszukiwarce”, „Legendy Dolnego Śląska” oraz „Złote Pinezki”.
Live posting na kanałach klienta podczas wydarzeń takich jak Google Cloud Summit Poland oraz premiera Pixela od Google w Polsce.
Zarządzanie kampaniami PPC dla projektów Google Ukraine.
Kampania Virgin Mobile z Robertem Makłowiczem.
Współtworzenie całościowej strategii contentowej dla wszystkich kanałów Play Polska (Facebook, Instagram, TikTok).
Przeprowadzenie kampanii dla Allegro na TikToku („Na Allegro mają wszystko”).
Agata jest też autorką licznych artykułów i wystąpień branżowych.
Narzędzia, z których Agata korzysta w pracy:
Meta Business Manager, Google Analytics, Facebook Analytics, Twitter Ads Manager, TikTok Ads Manager, LinkedIn Ads Manager, Google Workspace, Microsoft Office, Canva