Jak poprawiliśmy wizerunek marki, by generowała milionowe sprzedaże.
O kliencie
Elewdom to spółka, która od 13 lat wykonuje remonty dużych budynków oraz rozbiórki w Warszawie. Ich specjalizacja do hydroizolacje oraz dachy zielone. Firma zatrudnia ponad 60 pracowników na pełen etat oraz ma licznych podwykonawców. Dotychczas wykonali ponad 118 remontów o łącznej wartości 120 milionów złotych.
1,5 mln
sprzedaży w pierwsze 3 miesiące
30
telefonów miesiecznie
20
zapytań mailowych miesiecznie
Współpraca zwróciła się nam wielokrotnie
Damian Łata
Founder EWELDOM
Wyzwania
Firma bierze udział w przetargach. Celem była budowa wizerunku, który skłoni inwestora do współpracy pomimo tego, ze oferta Elewdom nie jest najtańsza. Drugim celem było uruchomienie skutecznego marketingu internetowego i pozyskiwanie kontraktów z internetu. Klient z uwagi na ograniczony czas szukał agencji marketingowej, która zajmie się realizacją od A do Z. Jak to zrobiliśmy? Przygotowaliśmy plan działań dla klienta, który gwarantował najwyższą jakość realizacji i skuteczność działań marketingowych:
01
Komunikacja marki
Stworzyliśmy nową markę dla klienta. Czas: 1 miesiąc
02
Marketingowa strona www
Strona, która generuje zapytania ofertowe Czas: 2 miesiace
03
Rebranding
Przygotowaliśmy branding premium Czas: 3 miesiące
04
Reklama w internecie
W pierwsze 3 miesiące klient pozyskał kontrakty na 1 mln zł. Czas: Stała współpraca
05
Produkcja materiałów
Teksty, fotografia, filmy video. Czas: 3 miesiące
Założenia komunikacji marki
Aby uniknąć sytuacji, w której na rynek remontowo-budowlany wejdzie kolejna generyczna marka, zbadaliśmy kluczowe potrzeby w branży i dzięki temu powstało hasło: Solidne Remonty. Obietnicę potwierdziliśmy poprzez zbudowanie RTB - reason to believe, pokazując wyróżniki klienta.
250 mln wartość realizacji oraz ponad 118 zadowolonych inwestorów
100% remontów skończonych w terminie poparte referencjami
60 pracowników etatowych gotowych do działania
przedstawiliśmy wykonane inwestycje poprzez interaktywną mapę
Zarekomendowaliśmy Elewdom nagranie serii filmów case study z budów, wywiady z kierownikami budowy oraz z przedstawicielami spółdzielni mieszkaniowych. Klient otrzymał plik strategiczny z wytycznymi do komunikacji marki we wszystkich kanałach, dzięki temu powstała komunikacja w tekstach, social media oraz na stronie www.
Rebranding
Przygotowaliśmy dla klienta wiele propozycji i wyłoniliśmy z nich najbardziej unikalną markę premium. Połączenie liter E oraz D w sygnecie odróżnia markę Elewdom od konkurencji, których logo zawierają standardowe ikony domów, żurawi oraz bloków. Kolor złoty i zielony prezentują jakość oraz wartości marki, która 100% budów wykonała w terminie.
Produkcja materiałów
Przygotowaliśmy dla klienta teksty na stronę www oraz wytyczne do materiałów video. Dzięki temu powstała seria wywiadów oraz filmów z działalności Elewdom. Przykładowy film:
Marketingowa strona www
Podczas warsztatu z klientem przygotowaliśmy makietę i strukturę strony internetowej. Na podstawie makiety powstał projekt graficzny, a następnie zakodowana strona internetowa na platformie WordPress. Reklama internetowa Uruchomiliśmy dla klienta reklamę w systemie Google Ads. Dodatkowo zainstalowaliśmy na stronie system połączeń Livecall, aby generować więcej zapytań. Klient zgłosił duży odzew zapytań z internetu i zdobył w pierwsze 3 miesiące kontrakty z internetu o wartości 1,5 mln złotych.
Ty też chcesz osiągać
z nami takie rezultaty?
Zostaw nam prośbę o kontakt a postaramy się odpowiedzieć w ciagu 24 godzin.
Wyniki
Dzięki optymalizacji konwersji, strony www, wprowadzeniu bloga oraz technologii AI w Google Ads oraz pozycjonowaniu klient zwiększył i stale podnosi przychody z internetu.
Wzrost sprzedaży o 40%
Wzrost fraz w TOP10 z 239 do 2580 w 3 lata
Wzrost konwersji w Google Ads o 86% w 3 miesiące optymalizacji
Prowadzisz podobny biznes i chcesz osiągać takie rezultaty?