
Jak poprawiliśmy wizerunek marki,
by generowała milionowe sprzedaże.


O kliencie
Elewdom to spółka, która od 13 lat wykonuje remonty dużych budynków oraz rozbiórki w Warszawie. Ich specjalizacja to hydroizolacje oraz dachy zielone. Firma zatrudnia ponad 60 pracowników na pełen etat oraz ma licznych podwykonawców. Dotychczas wykonali ponad 118 remontów o łącznej wartości 120 milionów złotych.
1,5 mln
sprzedaży w pierwsze 3 miesiące
30
telefonów miesięcznie
20
zapytań mailowych miesięcznie
Współpraca zwróciła się nam wielokrotnie
Damian Łata
Founder EWELDOM


Wyzwania
Firma bierze udział w przetargach. Celem była budowa wizerunku, który skłoni inwestora do współpracy pomimo tego, ze oferta Elewdom nie jest najtańsza. Drugim celem było uruchomienie skutecznego marketingu internetowego i pozyskiwanie kontraktów z internetu. Klient z uwagi na ograniczony czas szukał agencji marketingowej, która zajmie się realizacją od A do Z. Jak to zrobiliśmy?
Przygotowaliśmy plan działań dla klienta, który gwarantował najwyższą jakość realizacji i skuteczność działań marketingowych:
01
Komunikacja marki
Zwiększyliśmy ilość wartościowych domen linkujących.
02
Marketingowa strona www
Ulepszyliśmy UX strony.
03
Rebranding
Wykonaliśmy detoks ponad 100 tysięcy linków, który nakładał na serwis filtr Pingwin zmniejszając pozycje za nienaturalne linki.
04
Reklama w internecie
Poprawiliśmy w serwisie wiele błędów technicznych.
05
Produkcja materiałów
Poprawiliśmy w serwisie wiele błędów technicznych.

Założenia komunikacji marki
Aby uniknąć sytuacji, w której na rynek remontowo-budowlany wejdzie kolejna generyczna marka, zbadaliśmy kluczowe potrzeby w branży i dzięki temu powstało hasło: Solidne Remonty.
Obietnicę potwierdziliśmy poprzez zbudowanie RTB - reason to believe, pokazując wyróżniki klienta.
250 mln wartość realizacji oraz ponad 118 zadowolonych inwestorów
100% remontów skończonych w terminie poparte referencjami
60 pracowników etatowych gotowych do działania
przedstawiliśmy wykonane inwestycje poprzez interaktywną mapę
Zarekomendowaliśmy Elewdom nagranie serii filmów case study z budów, wywiady z kierownikami budowy oraz z przedstawicielami spółdzielni mieszkaniowych. Klient otrzymał plik strategiczny z wytycznymi do komunikacji marki we wszystkich kanałach, dzięki temu powstała komunikacja w tekstach, social media oraz na stronie www.
Rebranding
Przygotowaliśmy dla klienta wiele propozycji i wyłoniliśmy z nich najbardziej unikalną markę premium. Połączenie liter E oraz D w sygnecie odróżnia markę Elewdom od konkurencji, których logo zawierają standardowe ikony domów, żurawi oraz bloków. Kolor złoty i zielony prezentują jakość oraz wartości marki, która 100% budów wykonała w terminie.


Produkcja materiałów
Przygotowaliśmy dla klienta teksty na stronę www oraz wytyczne do materiałów video. Dzięki temu powstała seria wywiadów oraz filmów z działalności Elewdom. Przykładowy film:

Marketingowa strona www
Podczas warsztatu z klientem przygotowaliśmy makietę i strukturę strony internetowej. Na podstawie makiety powstał projekt graficzny, a następnie zakodowana strona internetowa na platformie WordPress.
Reklama internetowa
Uruchomiliśmy dla klienta reklamę w systemie Google Ads. Dodatkowo zainstalowaliśmy na stronie system połączeń Livecall, aby generować więcej zapytań. Klient zgłosił duży odzew zapytań z internetu i zdobył w pierwsze 3 miesiące kontrakty z internetu o wartości 1,5 mln złotych.
Wyniki
Dzięki optymalizacji konwersji, strony www, wprowadzeniu bloga oraz technologii AI w Google Ads oraz pozycjonowaniu klient zwiększył i stale podnosi przychody z internetu.
Wzrost sprzedaży o 40%
Wzrost fraz w TOP10 z 239 do 2580 w 3 lata
Wzrost konwersji w Google Ads o 86% w 3 miesiące optymalizacji
Prowadzisz podobny biznes i chcesz osiągać takie rezultaty?

Wybrane case study
Bezpłatna konsultacja 🔥
Umów sie na konsultację, a my powiemy Ci, co możemy zrobić razem i ile na tym zarobisz.
Dołącz do zadowolonych klientów:



