Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym Pimp My Lashes

Jak zwiększyliśmy sprzedaż dla PimpMyLashes

Ecommerce & SEO/SEM

icon
72% więcej sesji z transakcjami
icon
7% COS: koszt sprzedaży z Google Ads
icon
+55,8% ruchu z SEO
logo Pimp My Lashes

Klient

PimpMyLashes to ecommerce w branży kosmetycznej oferujący profesjonalne produkty dla stylistek rzęs, brwi i paznokci. Firma posiada kilka wyłączności na marki zagraniczne na terenie Polski, w tym Thuya i LashSuperBooster. Firma szybko urosła z małego sklepu do liczącego się w branży ecommerce w zaledwie 2 lata.

logo pimpmylashes

Sklep internetowy

Nowy sklep internetowy
Czas: 5 miesięcy
Wykonaliśmy dla klienta projekt nowego sklepu i wdrożyliśmy go na platformie WooCommerce.
Pozycjonowanie
Stała współpraca
Uruchomiliśmy dla klienta pozycjonowanie, dzięki czemu zwiększył widoczność w Google.
Performance Marketing
Stała współpraca
Odpaliliśmy kampanie produktowe shopping ads na Facebooku, Instagramie i Google Ads.
Pimp My Lashes

Wyzwanie

Wyzwaniem było zbudowanie nowoczesnego ecommerce oraz skierowanie na niego wartościowego ruchu poprzez Google AI w pozycjonowaniu i Google Ads. Dodatkowo klient potrzebował wsparcia w reklamach produktowych w social media. Wraz ze wzrostem ilości zamówień klient potrzebował także integracji jego sklepu z systemami do magazynowania, fakturowania i przewoźnikami.

 

Rozwiązanie problemu

Zaproponowaliśmy zbudowanie nowego sklepu na platformie WooCommerce. Skupiliśmy się na podejściu mobilefirst, jako że nawet 80% klientek w branży korzysta ze sklepów na komórce. Następnie uruchomiliśmy kampanie reklamowe oraz pozycjonowanie ze wsparciem technologii AI. Na koniec zintegrowaliśmy sklep poprzez system Baselinker z programami klienta. W trakcie współpracy wystąpiło jeszcze jedno duże wyzwanie – ogromny atak hakerski konkurencji, który pomogliśmy klientowi zażegnać.

W ramach współpracy zrealizowaliśmy:

 

Nowy sklep internetowy

Klient rozszerzał swoją działalność. Nie mógł już dalej działać na starym systemie sklepu. Stworzyliśmy nowoczesny sklep internetowy, który możesz zobaczyć poniżej. Statystyki KPI, które poprawiły się po wdrożeniu sklepu:

  • 52% więcej odwiedzanych stron na sesję – użytkownicy chętniej przeglądali ofertę sklepu
  • 33% więcej czasu spędzonego na stronie – użytkownicy spędzali więcej czasu w sklepie
  • 19,5% większy współczynnik konwersji (+38% większa konwersja na mobile) – sklep sprzedawał więcej
  • 72% więcej sesji z transakcjami – klienci o wiele chętniej kupowali w nowym sklepie

Co więcej, powyższe statystyki sklepu były do 2 razy lepsze na urządzeniach mobilnych, więc sklep cieszył się dużym powodzeniem na komórkach klientów. To dzięki nowoczesnemu projektowi, przemyślanemu UX, wyszukiwarce produktów z wynikami w czasie rzeczywistym, nowym, zaplanowanym na przestrzeni 3 miesięcy menu, funkcji wishlist, integracji z instagramem i skutecznym one-page checkout. Najlepiej, jak sam sprawdzisz sklep na komórce 😉

screen image
Wygląd sklepu internetowego pimpmylashes

Pozycjonowanie

Uruchomiliśmy dla klienta usługę pozycjonowania. Przygotowaliśmy nowe menu, stworzyliśmy opisy kategorii, stworzyliśmy na stronie podstrony z markami producentów.

Współpracę zaczęliśmy w połowie 2020 roku. W pierwszym roku współpracy ruch z SEO wzrósł o 55,8%. W wynikach przeszkodziła nam seria ataków, z którymi borykaliśmy się przez miesiąc czasu. Jakie było rozwiązanie?

  • postawiliśmy dla klienta nowy skalowalny serwer
  • wdrożyliśmy system firewall blokujący ataki
  • skonfigurowaliśmy serwer tak, aby blokować ataki
  • dodaliśmy do sklepu system CDN (content delivery network), aby odciążyć serwer

Niektóre ataki sięgały 720 milionów prób włamania na dobę. Problem został zażegnany.

Reklama Google Ads

Stworzyliśmy dla klienta reklamy w sieci wyszukiwania, sieci produktowej oraz remarketingu. Wykluczyliśmy z kampanii brand PimpMyLashes, aby ściągnąć na stronę tylko nowe klientki.

Kampanie były wielkim sukcesem ze statystykami:

  • ROAS (return on ad spent, zwrot z wydatków reklamowych) 1 403%, niektóre kampanie osiągnęły nawet zawrotny poziom 2632% ROAS
  • COS (cost of sale, koszt sprzedaży) 7%

Klient na każdą 1zł zainwestowaną w reklamy zarabiał 14zł.

Reklama Facebook Ads

Na Facebooku stworzyliśmy kampanie remarketingowe generując transakcję w sklepie już przy koszcie kilku złotych za zakup.

Reklama Facebook Ads Pimp My Lashes
Wygląd reklamy na Instagramie - Pimp My Lashes
Reklama Google Ads Pimp My Lashes
Koszyk zakupowy
Logo Pimp My Lashes
Strona Pimp My Lashes na komórkach
Wygląd strony Pimp My Lashes

Wyniki

Firma znacząco poprawiła sprzedaż internetową poprzez pozycjonowowanie Google AI, Google Ads, Facebook Ads i posiada ecommerce z atrakcyjną wersją mobilną.

  • stworzyliśmy nowy ecommerce z genialnymi wynikami na mobile
  • większa sprzedaż, duży ROAS z kampanii płatnych
  • większy ruch z SEO

Cookies?

Chcesz zwiększyć sprzedaż w internecie? Napisz!
Błażej Katarzyński

Potrzebujesz konsultacji?