Dwukrotny wzrost sprzedaży
dzięki kompleksowemu podejściu.

Website
SEO
SEM

O kliencie

DobreDrzwi.pl oferuje usługę bezpłatnego pomiaru, sprzedaży drzwi i ich odpłatnego montażu z dojazdem do klienta. Marka jest obecnie liderem w branży według Opineo i obsłużyła już ponad 70 000 klientów w całej Polsce.

+31%

więcej formularzy ofertowych

+143%

więcej połączeń przez Livecall

+124%

więcej połączeń telefonicznych

Polecam Rise360 w zwiększaniu sprzedaży

Waldemar Bukowski

Founder Dobredrzwi

Wyzwania

Właściciel firmy zgłosił się do nas z prośbą o audyt całego marketingu i zaproponowanie rozwiązań, które zwiększą sprzedaż w internecie.

Musieliśmy wziąć pod uwagę starszy, już niewspierany system CMS, na którym postawiono stronę. Konkurencją klienta są jednocześnie małe jednoosobowe działalności, które oferują montaż drzwi oraz duzi producenci, którzy wysyłają drzwi kurierem prosto do domu.

Wyzwaniem było również skomunikownie USP klienta, czyli kompleksowej usługi od pomiaru technicznego z dojazdem do klienta, doboru drzwi i finalnemu montażowi.

01

Opracowanie strategii komunikacji

Odświeżające stronę główną, widok kategorii, widok produktu oraz zakładkę kontaktową.

02

Branding i strona internetowa

Stworzyliśmy dla klienta nowe logo oraz księgę znaku.

03

Performance Marketing

Odpaliliśmy kampanie produktowe shopping ads na Facebooku, Instagramie i Google Ads.

Zaproponowane rozwiązanie

Klient potrzebował lepszego wizerunku, aby klienci ufali marce. Stworzyliśmy dla klienta nowe logo oraz księgę znaku.

Przed

Po rebrandingu:

Pozycjonowanie AI – droga do 2580 fraz w TOP10

Kanał pozycjonowania organicznego był niezagospodarowany. Uruchomiliśmy pozycjonowanie techniczne z zastosowaniem technologii SEO AI, dzięki której klient szybko zwiększał swoje pozycje.

Niestety w trakcie współpracy okazało się, iż serwis klienta był zakupiony od istniejącej firmy na rynku, która postawiła klon strony i pozycjonowała ją z tą samą treścią. Pokrywały się kategorie, opisy i nazwy produktów, czyli większość serwisów. Mieliśmy doczynienia z filtrem Google Panda, który zaniża pozycję, gdy wykrywa dużą duplikację treści.

Na początku blokowało to wyniki klienta, ale dzięki zastosowaniu machine learning w SEO sytuacja się odwróciła i to DobreDrzwi.pl zaczęły zyskiwać ruch, a konkurencja go tracić.

Top10 na frazę drzwi wewnętrzne

Dzięki technologii AI na frazę „drzwi wewnętrzne” prześcignęliśmy konkurencję, która od kilkunastu lat inwestuje wielotysięczne budżety na pozycjonowanie. DobreDrzwi uplasowały się w TOP10 na frazę generującą ponad 110 000 zapytań miesięcznie. Dodatkowo w trakcie współpracy:

01

Zwiększyliśmy ilość wartościowych domen linkujących.

02

Ulepszyliśmy UX strony.

03

Wykonaliśmy detoks ponad 100 tysięcy linków, który nakładał na serwis filtr Pingwin zmniejszając pozycje za nienaturalne linki.

04

Poprawiliśmy w serwisie wiele błędów technicznych.

05

Poprawiliśmy w serwisie wiele błędów technicznych.

06

Dodaliśmy dane strukturalne i schema w serwisie.

SEO lokalne na miasta wojewódzkie w całej Polsce

Przygotowaliśmy dla klienta podstrony lokalne na wszystkie duże miasta w Polsce. Dzięki temu klient zdominował rynki lokalne, co przyczyniło się do zwiększenia ilości zapytań.

strona jest w TOP3 na większość dużych miast na frazy drzwi + miato np. drzwi Poznań, drzwi Wrocław

na 75% miast strona jest w TOP1

""

Ty też chcesz osiągać
z nami takie rezultaty?

Zostaw nam prośbę o kontakt a postaramy się odpowiedzieć w ciagu 24 godzin.

    Słowa kluczowe i ruch

    Ruch

    24400

    Top10

    1457 %

    Top50

    2467 %

    Poprawa UX strony

    Po analizie danych w Google Analytics i w mapach ciepła przygotowaliśmy dla DobreDrzwi projekty odświeżające stronę główną, widok kategorii, widok produktu oraz zakładkę kontaktową. Wprowadziliśmy także suwak z markami producentów oraz banery z korzyściami kupowania w Dobre Drzwi. Zwiększyło to współczynnik konwersji na stronie o nieco ponad 1 punkt procentowy.

    Core Web Vitals

    Serwis klienta był stworzony kilkanaście lat temu, kiedy nowy update w Google: Web Core Vitals oczywiście jeszcze nie istniał. Dobraliśmy do projektu naszego najbardziej doświadczonego programistę i poprawiliśmy dane WCV w obrębie całego serwisu: Poprawiliśmy KPI pod aktualizację algorytmu Google:

    Uruchomiliśmy blog

    Przygotowaliśmy dla klienta dział bloga i stworzyliśmy content plan na kolejne 12 miesięcy. Wykorzystaliśmy do tego narzędzia SEMStorm, ahfres, Google Keyword Planner oraz sugestie Google.

    Reklama Google Ads

    Klient zdecydował się przejść do nas również z kampaniami Google Ads po roku współpracy.

    DobreDrzwi posiadało ogromne konto z tysiącami grup reklam i dziesiątkami tysięcy reklam. Zdecydowaliśmy się w pierwszej kolejności skupić na optymalizacji na poziomie konta, a dopiero potem przejść do samych kampanii.

    Wdrożyliśmy listę nowych wykluczeń na poziomie całego konta fraz, które nie generowały zapytań. Następnie przeszliśmy do działań AI.

    Wdrożenie AI pierwszego i drugiego poziomu

    Klient wydawał budżety na całą Polskę, ale koszt konwersji w kampaniach był nierówny. Raz było to kilka złotych, raz kilkaset. Winą były niepoprawnie wdrożone cele oraz strategia ręcznego CPC.

    Odświeżyliśmy analitykę w Google Tag Manager i Analytics. Zmieniliśmy cele w kampaniach. Skupiliśmy się tylko na twardych konwersjach biznesowych: kliknięcie numer telefonu, maila, wysłanie formularza ofertowego, zamówienie połączenia narzędziem livecall. Poprzednio celami było też przejście do zakładki kontakt, spędzenie na stronie kilku minut przez użytkownika.

    Ilość danych wystarczyła, aby Google AI działało na samych konwersjach twardych.

    Wprowadziliśmy na koncie optymalizację kampanii pod kątem strategii docelowego CPA (cost per action – koszt za akcję) tak, aby Google szukał przede wszystkim klientów, a nie skupiał się na wydaniu 100% założonego budżetu.

    W dalszym kroku połączyliśmy wszystkie strategie CPA kilkudziesięciu kampanii w jedno portfolio strategii (AI drugie poziomu). To pozwoliło na wymianę danych dotyczących użytkowników i konwersji między wszystkimi kampaniami.

    Efekt? W ciągu pierwszych 3 miesięcy

    Ilość konwersji wzrosła łącznie o 86% w tym samym budżecie reklamowym:

    +62%

    Połączeń LiveCall

    +15%

    Wysłanych formularzy

    +9%

    Kliknięć w telefon

    Wyniki

    Dzięki optymalizacji konwersji, strony www, wprowadzeniu bloga oraz technologii AI w Google Ads oraz pozycjonowaniu klient zwiększył i stale podnosi przychody z internetu.

    Wzrost sprzedaży o 40%

    Wzrost fraz w TOP10 z 239 do 2580 w 3 lata

    Wzrost konwersji w Google Ads o 86% w 3 miesiące optymalizacji

    Prowadzisz podobny biznes i chcesz osiągać takie rezultaty?

    Cookies?

    Chcesz zwiększyć sprzedaż w internecie? Napisz!
    Błażej Katarzyński

    Potrzebujesz konsultacji?