
Klient
Elewdom to spółka, która od 13 lat wykonuje remonty dużych budynków oraz rozbiórki w Warszawie. Ich specjalizacja do hydroizolacje oraz dachy zielone. Firma zatrudnia ponad 60 pracowników na pełen etat oraz ma licznych podwykonawców. Dotychczas wykonali ponad 118 remontów o łącznej wartości 120 milionów złotych.
Opinia klienta
Wyzwanie
Firma bierze udział w przetargach. Celem była budowa wizerunku, który skłoni inwestora do współpracy pomimo tego, ze oferta Elewdom nie jest najtańsza. Drugim celem było uruchomienie skutecznego marketingu internetowego i pozyskiwanie kontraktów z internetu. Klient z uwagi na ograniczony czas szukał agencji marketingowej, która zajmie się realizacją od A do Z. Jak to zrobiliśmy?
Rozwiązanie
Przygotowaliśmy plan działań dla klienta, który gwarantował najwyższą jakość realizacji i skuteczność działań marketingowych:
- Założenia komunikacyjne marki
- Rebranding
- Strona www
- Teksty na stronę
- Wytyczne do Video i sesji
- Reklama internetowa
Założenia komunikacji marki
Aby uniknąć sytuacji, w której na rynek remontowo-budowlany wejdzie kolejna generyczna marka, zbadaliśmy kluczowe potrzeby w branży i dzięki temu powstało hasło: Solidne Remonty.
Obietnicę potwierdziliśmy poprzez zbudowanie RTB – reason to believe, aby przekaz miał siłę:
- 250 mln wartość realizacji
- ponad 118 zadowolonych inwestorów
- 100% remontów skończonych w terminie poparte referencjami
- 60 pracowników na stałe
- interaktywna mapa z wyremontowanym inwestycjami budowlanymi
Zarekomendowaliśmy Elewdom nagranie serii filmów case study z budów, wywiady z kierownikami budowy oraz z przedstawicielami spółdzielni mieszkaniowych.
Klient otrzymał plik strategiczny z wytycznymi do komunikacji marki we wszystkich kanałach, dzięki temu powstała komunikacja w tekstach, social media oraz na stronie www.
Rebranding
Przygotowaliśmy dla klienta wiele propozycji i wyłoniliśmy z nich najbardziej unikalną markę premium. Połączenie liter E oraz D w sygnecie odróżnia markę Elewdom od konkurencji, których logo zawierają standardowe ikony domów, żurawi oraz bloków. Kolor złoty i zielony prezentują jakość oraz wartości marki, która 100% budów wykonała w terminie.
Poprzednie logo:
Nowe logo:
Produkcja materiałów
Przygotowaliśmy dla klienta teksty na stronę www oraz wytyczne do materiałów video. Dzięki temu powstała seria wywiadów oraz filmów z działalności Elewdom. Przykładowy film:
Marketingowa strona www
Podczas warsztatu z klientem przygotowaliśmy makietę i strukturę strony internetowej.
Na podstawie makiety powstał projekt graficzny, a następnie zakodowana strona internetowa na platformie WordPress.


Reklama internetowa
Uruchomiliśmy dla klienta reklamę w systemie Google Ads. Dodatkowo zainstalowaliśmy na stronie system połączeń Livecall, aby generować więcej zapytań.
Klient zgłosił duży odzew zapytań z internetu i zdobył w pierwsze 3 miesiące kontrakty z internetu o wartości 1,5 mln złotych.

Ty też chcesz osiągać
z nami takie rezultaty?
Zostaw nam prośbę o kontakt a postaramy się odpowiedzieć w ciagu 24 godzin.