case study

Skuteczny marketing internetowy w branży budowlanej

Rebranding, website & SEM

1.500.000zł sprzedaży w pierwsze 3 miesiące
30 telefonów miesięcznie
20 zapytań mailowych miesięcznie
Logo Elewdom

Klient

Elewdom to spółka, która od 13 lat wykonuje remonty dużych budynków oraz rozbiórki w Warszawie. Ich specjalizacja do hydroizolacje oraz dachy zielone. Firma zatrudnia ponad 60 pracowników na pełen etat oraz ma licznych podwykonawców. Dotychczas wykonali ponad 118 remontów o łącznej wartości 120 milionów złotych.

Strona www

Opinia klienta

Komunikacja marki
Czas: 1 miesiąc
Określiliśmy strategię marki
Rebranding
Czas: 3 miesiące
Przygotowaliśmy branding premium
Produkcja materiałów
Czas: 3 miesięce
Teksty, fotografia, filmy video
Marketingowa strona www
2 miesiące
Strona, która generuje zapytania ofertowe
Reklama w internecie
w trakcie
W pierwsze 3 miesiące klient pozyskał kontrakty na 1 mln zł
Budowa

Wyzwanie

Firma bierze udział w przetargach. Celem była budowa wizerunku, który skłoni inwestora do współpracy pomimo tego, ze oferta Elewdom nie jest najtańsza. Drugim celem było uruchomienie skutecznego marketingu internetowego i pozyskiwanie kontraktów z internetu. Klient z uwagi na ograniczony czas szukał agencji marketingowej, która zajmie się realizacją od A do Z. Jak to zrobiliśmy?

 

Rozwiązanie

Przygotowaliśmy plan działań dla klienta, który gwarantował najwyższą jakość realizacji i skuteczność działań marketingowych:

  • Założenia komunikacyjne marki
  • Rebranding
  • Strona www
  • Teksty na stronę
  • Wytyczne do Video i sesji
  • Reklama internetowa

 

Założenia komunikacji marki

Aby uniknąć sytuacji, w której na rynek remontowo-budowlany wejdzie kolejna generyczna marka, zbadaliśmy kluczowe potrzeby w branży i dzięki temu powstało hasło: Solidne Remonty.

Obietnicę potwierdziliśmy poprzez zbudowanie RTB – reason to believe, aby przekaz miał siłę:

  • 250 mln wartość realizacji
  • ponad 118 zadowolonych inwestorów
  • 100% remontów skończonych w terminie poparte referencjami
  • 60 pracowników na stałe
  • interaktywna mapa z wyremontowanym inwestycjami budowlanymi

 

Zarekomendowaliśmy Elewdom nagranie serii filmów case study z budów, wywiady z kierownikami budowy oraz z przedstawicielami spółdzielni mieszkaniowych.

Klient otrzymał plik strategiczny z wytycznymi do komunikacji marki we wszystkich kanałach, dzięki temu powstała komunikacja w tekstach, social media oraz na stronie www.

Rebranding

Przygotowaliśmy dla klienta wiele propozycji i wyłoniliśmy z nich najbardziej unikalną markę premium. Połączenie liter E oraz D w sygnecie odróżnia markę Elewdom od konkurencji, których logo zawierają standardowe ikony domów, żurawi oraz bloków. Kolor złoty i zielony prezentują jakość oraz wartości marki, która 100% budów wykonała w terminie.

Poprzednie logo:

Nowe logo:

 

 

Produkcja materiałów

Przygotowaliśmy dla klienta teksty na stronę www oraz wytyczne do materiałów video. Dzięki temu powstała seria wywiadów oraz filmów z działalności Elewdom. Przykładowy film:

Zobacz więcej filmów

 

Marketingowa strona www

Podczas warsztatu z klientem przygotowaliśmy makietę i strukturę strony internetowej.
Na podstawie makiety powstał projekt graficzny, a następnie zakodowana strona internetowa na platformie WordPress.

screen image
Strona WWW firmy ELEWDOM

Reklama internetowa

Uruchomiliśmy dla klienta reklamę w systemie Google Ads. Dodatkowo zainstalowaliśmy na stronie system połączeń Livecall, aby generować więcej zapytań.

Klient zgłosił duży odzew zapytań z internetu i zdobył w pierwsze 3 miesiące kontrakty z internetu o wartości 1,5 mln złotych.

Cookies?

Chcesz zwiększyć sprzedaż w internecie? Napisz!
Błażej Katarzyński

Potrzebujesz konsultacji?