W jaki sposób promować eventy

Konferencja Podologicznie III – czyli jak skutecznie promować eventy

W październiku 2019 roku odbyła się już III edycja jedynej w Polsce konferencji skierowanej dla podologów i osób związanych ze środowiskiem podologicznym. Na konferencji pojawili się znani i zasłużeni specjaliści z Polski oraz zagranicy. Konferencja trwała dwa dni, podczas których można było przyjąć ogromną dawkę wiedzy, wymienić się doświadczeniem oraz poznać ciekawe osoby związane z podologią. Agencja marketingowa we Wrocławiu Rise360 zajęła się całością marketingu tego wydarzenia, od stworzenia „strony lądowania” do promocji fan page na Facebooku.

 

Atmosfera podstawą dobrego eventu

Konferencja Podologicznie III przyciągnęła ogromną ilość uczestników i zainteresowanych osób. Dlaczego? Wiele branżowych konferencji, szczególnie tych z dziedziny medycyny, jest robiona pod ten sam szary i niczym nie wyróżniający się schemat. Jedyne co przyciąga uczestników takich wydarzeń jest ich prestiż i uznanie wśród środowiska. Podologicznie III to najbardziej prestiżowe wydarzenie z branży, na które cieszy się nie tylko uznaniem merytorycznym wśród środowiska, ale także jest postrzegane jako dobra impreza w doborowym towarzystwie. Stworzenie przyjaznego a zarazem profesjonalnego otoczenia jest kluczem do sukcesu każdego wydarzenia branżowego.

 

Liczby mówią same za siebie

Wiele osób lubi w podsumowaniach zobaczyć twarde dowody na sukces. Wydarzenie Podologicznie III może pochwalić się świetnymi wynikami w liczbach. Podczas 2 dni konferencji pojawiło się na niej ponad 300 osób związanych ze środowiskiem, w tym producentów i firm zajmujących się sprzedażą i dystrybucją sprzętu oraz środków używanych w gabinetach. Wszystkie bilety, razem z wersją VIP rozeszły się w 2 dni od uruchomienia sprzedaży, a kolejni chętni pytali o nie jeszcze na wiele tygodni po całkowitym wyprzedaniu dostępnej puli. Sam fan page cyklicznej konferencji Podologicznie ma już ponad 4,7 tys. polubień a prywatna grupa na Facebooku zrzesza ponad 300 osób.

 

Marketing wydarzenia

Nasza firma obsłużyła wydarzenia w obrębie całego marketingu w tym:

  • landing page
  • przedsprzedaż
  • wysyłka maili i sms
  • sprzedaż
  • komunikacja na Facebooku
  • oprawa graficzna wydarzenia
  • poprowadzenie wydarzenia
  • kontakt ze sponsorami i wystawcami

 

Udostępnij

Zobacz również

Cookies?

Chcesz zwiększyć sprzedaż w internecie? Napisz!
Błażej Katarzyński

Potrzebujesz konsultacji?