Jak wygenerować dwukrotne wzrosty zapytań nie zwiększając budżetów mediowych?
Wyzwanie
Rekuperatory.pl to obecnie największa firma montująca rekuperację, czyli wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła w Polsce. Posiada 2 biura we Wrocławiu oraz w Poznaniu. Obsługuje klientów we wszystkich województwach. Wyzwaniem było przejęcie kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz prowadzenia fanpage. W dalszej kolejności klient zakupił nową stronę internetową oraz kampanię B2B na pozyskanie instalatorów rekuperacji do współpracy. Kampanie przejmowaliśmy od agencji ze statusem Partnera Google, a jednak udało nam się dokonać sporej optymalizacji, o czym więcej poniżej.
01
Optymalizacja kampanii Google Ads
Zwiększyliśmy u klienta znaczącą liczbę konwersji i obniżyliśmy jej koszt. Czas: Stała współpraca
02
Prowadzenie fanpage i reklamy na Facebooku
Poprowadziliśmy fanpage i stworzyliśmy skuteczne reklamy. Czas: Stała współpraca
03
Google Shopping Ads
Stworzyliśmy nową stronę na platformie WordPress. Czas: Stała współpraca
Kreatywni i skuteczni. Nic więcej nie można chcieć!
Iwona Stachurska
Manager
Google Ads
01
Wyłączyliśmy w Google Ads mierzenie zbędnych konwersji miękkich typu użytkownik spędził kilka minut na stronie, przewinął 25% strony.
02
Informacja o konwersjach jest źródłem optymalizacji w kampaniach AI. Przy miękkich konwersjach Google szukałby osób, które długo oglądają stronę, a nie tych, które chcą zapytać o ofertę. Dlatego poprawienie analityki było bardzo ważne.
03
Skonfigurowaliśmy twarde biznesowe konwersje: wysłanie formularza ofertowego, zamówienie połączenia przez narzędzie livecall, kliknięcie numeru telefonu oraz adresu email. Ustawiliśmy atrybucję konwersji na linearną, aby konwersje były dzielone między wszystkie kampanie, które wzięły udział w zrealizowaniu celu.
04
Następnie wprowadziliśmy AI 2 poziomów na poziomie kampanii oraz konta. Zrobiliśmy również dodatkowe kampanie reklamowe w niewykorzystanych sieciach.
Dodaliśmy system antyfraud-click, który oszczędzał klientowi średnio 1000zł miesięcznie blokując konkurencję i boty, które wyklikiwały reklamy
Wyniki
Dzięki temu w pierwszym roku współpracy zwiększyliśmy ilość wysłanych formularzy ofertowych w kanale Google Ads o 109% przy niemal identycznym budżecie reklamowym. Pozyskaliśmy również 61% więcej ruchu na stronie i obniżyliśmy koszt kliknięcia o 35%. W nowych sieciach reklamowych koszt konwersji spadł do 1/5 początkowej wartości.
+109%
wysłanych formularzy ofertowych
+61%
więcej ruchu na stronie
-35%
obniżyliśmy koszt kliknięcia, koszt konwersji spadł do 1/5
Na Facebooka przygotowaliśmy nowy media plan tworzonych treści. Informacje pozyskiwaliśmy prosto od doradców klienta Rekuperatory.pl i managera firmy, dzięki czemu pisaliśmy rzetelne posty, które pomagały potencjalnym klientom wybrać rekuperację. W Facebook Ads wprowadziliśmy zupełnie nowe reklamy oraz remarketing. Najlepszy post reklamowy miał ponad 1000 reakcji i 100 komentarzy. Przełożyło się to na znacznie lepsze wyniki. W pierwszym roku współpracy pozyskaliśmy 827% więcej wejść na stronę www z Facebooka i aż 387% więcej konwersji.
1000
reakcji w social mediach i 100 komentarzy
+827%
więcej wejść na stronę
+387%
więcej konwersji.
Ty też chcesz osiągać
z nami takie rezultaty?
Zostaw nam prośbę o kontakt a postaramy się odpowiedzieć w ciagu 24 godzin.
Filmy
Nakręciliśmy dla klienta dodatkowe reklamy video, z których korzystaliśmy zarówno na YouTube, Facebooku jak i w Google Ads. Przykładowy film:
Nowa marketingowa strona www
Otrzymaliśmy od klienta makiety UX nowego serwisu, które przebudowaliśmy pod kątem wyższego współczynnika konwersji. Następnie zaprojektowaliśmy grafikę i zakodowaliśmy stronę.
Marketing B2B
Dla drugiej marki klienta przygotowaliśmy landing page z zapisami na webinar dla przyszłych montażystów rekuperacji. Na webinary zapisało się ponad 1000 osób. Na jednym webinarze było najwięcej ponad 300 osób. Dział sprzedaży Ventermo otrzymał ponad 1000 leadów i łącznie 800 osób obejrzało szkolenia Ventermo, czyli zaznajomili się z ofertą marki:
Wyniki
Wspólnie z klientem rozwinęliśmy kanał Facebook Ads, który zaczął być skutecznym źródłem wartościowych leadów. W Google Ads w tym samym budżecie pozyskaliśmy 60% więcej ruchu i o wiele więcej konwersji.
+109% konwersji z Google Ads
+64% ruchu z Google Ads bez większenia budżetu
1000zł oszczędności budżetu Google Ads miesięcznie
387% więcej zapytań ofertowych z Facebook Ads
Prowadzisz podobny biznes i chcesz osiągać takie rezultaty?