Jak wygenerować dwukrotne wzrosty zapytań
nie zwiększając budżetów mediowych?

Fb Ads
Website
SEM

Wyzwanie

Rekuperatory.pl to obecnie największa firma montująca rekuperację, czyli wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła w Polsce. Posiada 2 biura we Wrocławiu oraz w Poznaniu. Obsługuje klientów we wszystkich województwach.

Wyzwaniem było przejęcie kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz prowadzenia fanpage. W dalszej kolejności klient zakupił nową stronę internetową oraz kampanię B2B na pozyskanie instalatorów rekuperacji do współpracy. Kampanie przejmowaliśmy od agencji ze statusem Partnera Google, a jednak udało nam się dokonać sporej optymalizacji, o czym więcej poniżej.

01

Zbudowanie nowej
strony www

W oparciu o podejściu mobile-first zbudowaliśmy nowy system sprzedaży, który pozwolił na przejście do działań kierujących ruch na niego i rozpoczęcie wzrostów w sprzedaży.

02

Planowanie Działań
SEO i SEM

Opracowanie i realizacja strategii SEO (optymalizacja pod wyszukiwarki) oraz SEM (marketing w wyszukiwarkach), zwiększających widoczność strony i ruch.

03

Optymalizacja Adsów Google
i Integracje

Ulepszenie kampanii reklamowych Google Ads i integracja z zewnętrznymi systemami dla efektywniejszej pracy i analizy danych. Dalsze generowanie wzrostów w sprzedaży.

Kreatywni i skuteczni. Nic więcej nie można chcieć!

Iwona Stachurska

Manager

Mockup

Google Ads

01

Wyłączyliśmy w Google Ads mierzenie zbędnych konwersji miękkich typu użytkownik spędził kilka minut na stronie, przewinął 25% strony.

02

Informacja o konwersjach jest źródłem optymalizacji w kampaniach AI. Przy miękkich konwersjach Google szukałby osób, które długo oglądają stronę, a nie tych, które chcą zapytać o ofertę. Dlatego poprawienie analityki było bardzo ważne.

03

Skonfigurowaliśmy twarde biznesowe konwersje: wysłanie formularza ofertowego, zamówienie połączenia przez narzędzie livecall, kliknięcie numeru telefonu oraz adresu email. Ustawiliśmy atrybucję konwersji na linearną, aby konwersje były dzielone między wszystkie kampanie, które wzięły udział w zrealizowaniu celu.

04

Następnie wprowadziliśmy AI 2 poziomów na poziomie kampanii oraz konta. Zrobiliśmy również dodatkowe kampanie reklamowe w niewykorzystanych sieciach.

Dodaliśmy system antyfraud-click, który oszczędzał klientowi średnio 1000zł miesięcznie blokując konkurencję i boty, które wyklikiwały reklamy

Wyniki

Dzięki temu w pierwszym roku współpracy zwiększyliśmy ilość wysłanych formularzy ofertowych w kanale Google Ads o 109% przy niemal identycznym budżecie reklamowym. Pozyskaliśmy również 61% więcej ruchu na stronie i obniżyliśmy koszt kliknięcia o 35%. W nowych sieciach reklamowych koszt konwersji spadł do 1/5 początkowej wartości.

+109%

wysłanych formularzy ofertowych

+61%

więcej ruchu na stronie

-35%

obniżyliśmy koszt kliknięcia, koszt konwersji spadł do 1/5

Facebook

Na Facebooka przygotowaliśmy nowy media plan tworzonych treści. Informacje pozyskiwaliśmy prosto od doradców klienta Rekuperatory.pl i managera firmy, dzięki czemu pisaliśmy rzetelne posty, które pomagały potencjalnym klientom wybrać rekuperację.

W Facebook Ads wprowadziliśmy zupełnie nowe reklamy oraz remarketing. Najlepszy post reklamowy miał ponad 1000 reakcji i 100 komentarzy. Przełożyło się to na znacznie lepsze wyniki. W pierwszym roku współpracy pozyskaliśmy 827% więcej wejść na stronę www z Facebooka i aż 387% więcej konwersji.

1000

reakcji w social mediach i 100 komentarzy

+827%

więcej wejść na stronę

+387%

więcej konwersji.

Filmy

Nakręciliśmy dla klienta dodatkowe reklamy video, z których korzystaliśmy zarówno na YouTube, Facebooku jak i w Google Ads. Przykładowy film:

Nowa marketingowa strona www

Otrzymaliśmy od klienta makiety UX nowego serwisu, które przebudowaliśmy pod kątem wyższego współczynnika konwersji. Następnie zaprojektowaliśmy grafikę i zakodowaliśmy stronę.

Marketing B2B

Dla drugiej marki klienta przygotowaliśmy landing page z zapisami na webinar dla przyszłych montażystów rekuperacji. Na webinary zapisało się ponad 1000 osób. Na jednym webinarze było najwięcej ponad 300 osób. Dział sprzedaży Ventermo otrzymał ponad 1000 leadów i łącznie 800 osób obejrzało szkolenia Ventermo, czyli zaznajomili się z ofertą marki:

Wyniki

Wspólnie z klientem rozwinęliśmy kanał Facebook Ads, który zaczął być skutecznym źródłem wartościowych leadów. W Google Ads w tym samym budżecie pozyskaliśmy 60% więcej ruchu i o wiele więcej konwersji.

+109% konwersji z Google Ads

+64% ruchu z Google Ads bez zwiększenia budżetu

1000zł oszczędności budżetu Google Ads miesięcznie

387% więcej zapytań ofertowych z Facebook Ads

Prowadzisz podobny biznes i chcesz osiągać takie rezultaty?

Wybrane case study

Bezpłatna konsultacja 🔥

Umów sie na konsultację, a my powiemy Ci, co możemy zrobić razem i ile na tym zarobisz.

Dołącz do zadowolonych klientów:

O Bag logoKruk logoExim Tours logoDolina Noteci logoOEX logo

Zamów indywidualną wycenę

Powered by Trust.Reviews