Jak wygenerować dwukrotne wzrosty zapytań
nie zwiększając budżetów mediowych?

Fb Ads
Website
SEM

Wyzwanie

Rekuperatory.pl to obecnie największa firma montująca rekuperację, czyli wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła w Polsce. Posiada 2 biura we Wrocławiu oraz w Poznaniu. Obsługuje klientów we wszystkich województwach.

Wyzwaniem było przejęcie kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz prowadzenia fanpage. W dalszej kolejności klient zakupił nową stronę internetową oraz kampanię B2B na pozyskanie instalatorów rekuperacji do współpracy. Kampanie przejmowaliśmy od agencji ze statusem Partnera Google, a jednak udało nam się dokonać sporej optymalizacji, o czym więcej poniżej.

01

Optymalizacja kampanii Google Ads

Zwiększyliśmy u klienta znaczącą liczbę konwersji i obniżyliśmy jej koszt.
Czas: Stała współpraca

02

Prowadzenie fanpage i reklamy na Facebooku

Poprowadziliśmy fanpage i stworzyliśmy skuteczne reklamy.
Czas: Stała współpraca

03

Google Shopping Ads

Stworzyliśmy nową stronę na platformie WordPress.
Czas: Stała współpraca

Kreatywni i skuteczni. Nic więcej nie można chcieć!

Iwona Stachurska

Manager

Google Ads

01

Wyłączyliśmy w Google Ads mierzenie zbędnych konwersji miękkich typu użytkownik spędził kilka minut na stronie, przewinął 25% strony.

02

Informacja o konwersjach jest źródłem optymalizacji w kampaniach AI. Przy miękkich konwersjach Google szukałby osób, które długo oglądają stronę, a nie tych, które chcą zapytać o ofertę. Dlatego poprawienie analityki było bardzo ważne.

03

Skonfigurowaliśmy twarde biznesowe konwersje: wysłanie formularza ofertowego, zamówienie połączenia przez narzędzie livecall, kliknięcie numeru telefonu oraz adresu email. Ustawiliśmy atrybucję konwersji na linearną, aby konwersje były dzielone między wszystkie kampanie, które wzięły udział w zrealizowaniu celu.

04

Następnie wprowadziliśmy AI 2 poziomów na poziomie kampanii oraz konta. Zrobiliśmy również dodatkowe kampanie reklamowe w niewykorzystanych sieciach.

Dodaliśmy system antyfraud-click, który oszczędzał klientowi średnio 1000zł miesięcznie blokując konkurencję i boty, które wyklikiwały reklamy

Wyniki

Dzięki temu w pierwszym roku współpracy zwiększyliśmy ilość wysłanych formularzy ofertowych w kanale Google Ads o 109% przy niemal identycznym budżecie reklamowym. Pozyskaliśmy również 61% więcej ruchu na stronie i obniżyliśmy koszt kliknięcia o 35%. W nowych sieciach reklamowych koszt konwersji spadł do 1/5 początkowej wartości.

+109%

wysłanych formularzy ofertowych

+61%

więcej ruchu na stronie

-35%

obniżyliśmy koszt kliknięcia, koszt konwersji spadł do 1/5

Facebook

Na Facebooka przygotowaliśmy nowy media plan tworzonych treści. Informacje pozyskiwaliśmy prosto od doradców klienta Rekuperatory.pl i managera firmy, dzięki czemu pisaliśmy rzetelne posty, które pomagały potencjalnym klientom wybrać rekuperację.

W Facebook Ads wprowadziliśmy zupełnie nowe reklamy oraz remarketing. Najlepszy post reklamowy miał ponad 1000 reakcji i 100 komentarzy. Przełożyło się to na znacznie lepsze wyniki. W pierwszym roku współpracy pozyskaliśmy 827% więcej wejść na stronę www z Facebooka i aż 387% więcej konwersji.

1000

reakcji w social mediach i 100 komentarzy

+827%

więcej wejść na stronę

+387%

więcej konwersji.

""

Ty też chcesz osiągać
z nami takie rezultaty?

Zostaw nam prośbę o kontakt a postaramy się odpowiedzieć w ciagu 24 godzin.

    Filmy

    Nakręciliśmy dla klienta dodatkowe reklamy video, z których korzystaliśmy zarówno na YouTube, Facebooku jak i w Google Ads. Przykładowy film:

    Nowa marketingowa strona www

    Otrzymaliśmy od klienta makiety UX nowego serwisu, które przebudowaliśmy pod kątem wyższego współczynnika konwersji. Następnie zaprojektowaliśmy grafikę i zakodowaliśmy stronę.

    Marketing B2B

    Dla drugiej marki klienta przygotowaliśmy landing page z zapisami na webinar dla przyszłych montażystów rekuperacji. Na webinary zapisało się ponad 1000 osób. Na jednym webinarze było najwięcej ponad 300 osób. Dział sprzedaży Ventermo otrzymał ponad 1000 leadów i łącznie 800 osób obejrzało szkolenia Ventermo, czyli zaznajomili się z ofertą marki:

    Wyniki

    Wspólnie z klientem rozwinęliśmy kanał Facebook Ads, który zaczął być skutecznym źródłem wartościowych leadów. W Google Ads w tym samym budżecie pozyskaliśmy 60% więcej ruchu i o wiele więcej konwersji.

    +109% konwersji z Google Ads

    +64% ruchu z Google Ads bez większenia budżetu

    1000zł oszczędności budżetu Google Ads miesięcznie

    387% więcej zapytań ofertowych z Facebook Ads

    Prowadzisz podobny biznes i chcesz osiągać takie rezultaty?

    Cookies?

    Chcesz zwiększyć sprzedaż w internecie? Napisz!
    Błażej Katarzyński

    Potrzebujesz konsultacji?