Największy w Polsce
e-Commerce dla Stylistów

E-commerce
SEO
Google i Meta Ads

Klient

PimpMyLashes to ecommerce w branży kosmetycznej oferujący profesjonalne produkty dla stylistek rzęs, brwi i paznokci. Firma posiada kilka wyłączności na marki zagraniczne na terenie Polski, w tym Thuya i LashSuperBooster. Firma szybko urosła z małego sklepu do liczącego się w branży ecommerce w zaledwie 2 lata.

+38%

Współczynnik konwersji

2632%

ROAS w Google Ads

+55,8%

Ruchu z SEO

Staliśmy się największą hurtownią w branży

Klaudia Byczkowska

Founder Pimp My Lashes

Mockup

Wyzwanie

Wyzwaniem było zbudowanie nowoczesnego ecommerce oraz skierowanie na niego wartościowego ruchu poprzez Google AI w pozycjonowaniu i Google Ads. Dodatkowo klient potrzebował wsparcia w reklamach produktowych w social media. Wraz ze wzrostem ilości zamówień klient potrzebował także integracji jego sklepu z systemami do magazynowania, fakturowania i przewoźnikami.

Etapy realizacji projektu

01

Zbudowanie nowej
strony www

W oparciu o podejściu mobile-first zbudowaliśmy nowy system sprzedaży, który pozwolił na przejście do działań kierujących ruch na niego i rozpoczęcie wzrostów w sprzedaży.

02

Planowanie Działań
SEO i SEM

Opracowanie i realizacja strategii SEO (optymalizacja pod wyszukiwarki) oraz SEM (marketing w wyszukiwarkach), zwiększających widoczność strony i ruch.

03

Optymalizacja Adsów Google
i Integracje

Ulepszenie kampanii reklamowych Google Ads i integracja z zewnętrznymi systemami dla efektywniejszej pracy i analizy danych. Dalsze generowanie wzrostów w sprzedaży.

Rozwiązanie problemu

Zaproponowaliśmy zbudowanie nowego sklepu na platformie WooCommerce. Skupiliśmy się na podejściu mobile-first, jako że nawet 80% klientek w branży korzysta ze sklepów na komórce.

Następnie uruchomiliśmy kampanie reklamowe oraz pozycjonowanie ze wsparciem technologii AI. Na koniec zintegrowaliśmy sklep poprzez system Baselinker z programami klienta.

W trakcie współpracy wystąpiło jeszcze jedno duże wyzwanie - ogromny atak hakerski konkurencji, który pomogliśmy klientowi zażegnać.

Left style guide mobile

Nowy sklep internetowy

Klient rozszerzał swoją działalność. Nie mógł już dalej działać na starym systemie sklepu. Stworzyliśmy nowoczesny sklep internetowy, który możesz zobaczyć poniżej. Statystyki KPI, które poprawiły się po wdrożeniu sklepu:

Statystyki sklepu były 2 razy lepsze na urządzeniach mobilnych

To dzięki nowoczesnemu projektowi, przemyślanemu UX, wyszukiwarce produktów z wynikami w czasie rzeczywistym, nowym, zaplanowanym na przestrzeni 3 miesięcy menu, funkcji wishlist, integracji z instagramem i skutecznym one-page checkout. Najlepiej, jak sam sprawdzisz sklep na komórce 😉

52% więcej odwiedzanych stron na sesję

Użytkownicy chętniej przeglądali ofertę sklepu.

33% więcej czasu spędzonego na stronie

Użytkownicy spędzali więcej czasu w sklepie.

19,5% większy współczynnik konwersji

(+38% większa konwersja na mobile) - sklep sprzedawał więcej.

72% więcej sesji z transakcjami

Klienci o wiele chętniej kupowali w nowym sklepie.

Pozycjonowanie

Uruchomiliśmy dla klienta usługę pozycjonowania. Przygotowaliśmy nowe menu, stworzyliśmy opisy kategorii, stworzyliśmy na stronie podstrony z markami producentów. Współpracę zaczęliśmy w połowie 2020 roku. W pierwszym roku współpracy ruch z SEO wzrósł o 55,8%. W wynikach przeszkodziła nam seria ataków, z którymi borykaliśmy się przez miesiąc czasu. Jakie było rozwiązanie?

Postawiliśmy dla klienta nowy skalowalny serwer

Wdrożyliśmy system firewall blokujący ataki. Skonfigurowaliśmy serwer tak, aby blokować ataki

Dodaliśmy do sklepu system CDN (content delivery network), aby odciążyć serwer

Niektóre ataki sięgały 720 milionów prób włamania na dobę. Problem został zażegnany.

Słowa kluczowe i ruch

Ilość fraz kluczowych

Top10

+43 %

3127
Rising trend

Top20

+83 %

427
Rising trend

Top50

+134 %

327
Rising trend

Core Web Vitals

Core Web Vitals

Kampanie w Google i na Facebooku

Stworzyliśmy dla klienta reklamy w sieci wyszukiwania, sieci produktowej oraz remarketingu. Wykluczyliśmy z kampanii brand PimpMyLashes, aby ściągnąć na stronę tylko nowe klientki. Kampanie były wielkim sukcesem ze statystykami:

01

ROAS (return on ad spent, zwrot z wydatków reklamowych) 1 403%, niektóre kampanie osiągnęły nawet zawrotny poziom 2632% ROAS

02

COS (cost of sale, koszt sprzedaży)
wyniósł 7%

03

Klient na każdą 1 zł zainwestowaną
w reklamy zarabiał 14 zł.

Jak pomogliśmy klientowi?

Na Facebooku stworzyliśmy kampanie remarketingowe generując transakcję w sklepie już przy koszcie kilku złotych za zakup.

Jak wyglądał proces tworzenia tych kampanii?

Poznaliśmy grupę odbiorców poprzez analizę danych z Google Analitycs oraz szereg rozmów z klientem.

Stworzyliśmy kampanie o szerokim zasięgu, które pozwoliły ocenić potencjał oraz szczegółowy plan działań remarketingowych.

Dokonaliśmy optymalizacji kampanii usuwając te o niskim potencjale i wzmacniając te wysokoleadujące.

Regularnie odświeżamy kampanie powiększając górę lejka oraz komunikując nowości i promocje do regularnych odbiorców.

Dzięki dostarczanym raportom będziesz zawsze na bieżąco z wynikami kampanii i możesz dostosować swoją strategię w oparciu o rzetelne dane.

Klient o współpracy

Wyniki

Firma znacząco poprawiła sprzedaż internetową poprzez pozycjonowowanie Google AI, Google Ads, Facebook Ads i posiada ecommerce z atrakcyjną wersją mobilną.

01

stworzyliśmy nowy ecommerce z genialnymi wynikami na mobile

02

większa sprzedaż, duży ROAS z kampanii płatnych

03

większy ruch z SEO

Prowadzisz firmę beauty i chcesz osiągać takie rezultaty?

Wybrane case study

WWW, SEM & Fb Ads
Czytaj więcej
Website & SEO/SEM
Czytaj więcej

Bezpłatna konsultacja 🔥

Umów sie na konsultację, a my powiemy Ci, co możemy zrobić razem i ile na tym zarobisz.

Dołącz do zadowolonych klientów:

O Bag logoKruk logoExim Tours logoDolina Noteci logoOEX logo

Zamów indywidualną wycenę

Powered by Trust.Reviews