Pozyskuj więcej klientów z internetu

Konferencja Podologicznie III – czyli jak skutecznie promować eventy

27 Sty
2020

W październiku 2019 roku odbyła się już III edycja jedynej w Polsce konferencji skierowanej dla podologów i osób związanych ze środowiskiem podologicznym. Na konferencji pojawili się znani i zasłużeni specjaliści z Polski oraz zagranicy. Konferencja trwała dwa dni, podczas których można było przyjąć ogromną dawkę wiedzy, wymienić się doświadczeniem oraz poznać ciekawe osoby związane z podologią. Agencja Rise360 zajęła się całością marketingu tego wydarzenia, od stworzenia „strony lądowania” do promocji fan page na Facebooku.

 

Atmosfera podstawą dobrego eventu

Konferencja Podologicznie III przyciągnęła ogromną ilość uczestników i zainteresowanych osób. Dlaczego? Wiele branżowych konferencji, szczególnie tych z dziedziny medycyny, jest robiona pod ten sam szary i niczym nie wyróżniający się schemat. Jedyne co przyciąga uczestników takich wydarzeń jest ich prestiż i uznanie wśród środowiska. Podologicznie III to najbardziej prestiżowe wydarzenie z branży, na które cieszy się nie tylko uznaniem merytorycznym wśród środowiska, ale także jest postrzegane jako dobra impreza w doborowym towarzystwie. Stworzenie przyjaznego a zarazem profesjonalnego otoczenia jest kluczem do sukcesu każdego wydarzenia branżowego.

 

Liczby mówią same za siebie

Wiele osób lubi w podsumowaniach zobaczyć twarde dowody na sukces. Wydarzenie Podologicznie III może pochwalić się świetnymi wynikami w liczbach. Podczas 2 dni konferencji pojawiło się na niej ponad 300 osób związanych ze środowiskiem, w tym producentów i firm zajmujących się sprzedażą i dystrybucją sprzętu oraz środków używanych w gabinetach. Wszystkie bilety, razem z wersją VIP rozeszły się w 2 dni od uruchomienia sprzedaży, a kolejni chętni pytali o nie jeszcze na wiele tygodni po całkowitym wyprzedaniu dostępnej puli. Sam fan page cyklicznej konferencji Podologicznie ma już ponad 4,7 tys. polubień a prywatna grupa na Facebooku zrzesza ponad 300 osób.

 

CZYTAJ TAKŻE:   Wywiad z Błażejem Katarzyńskim, dla portalu CorazLepszaFirma.pl

Marketing wydarzenia

Nasza firma obsłużyła wydarzenia w obrębie całego marketingu w tym:

  • landing page
  • przedsprzedaż
  • wysyłka maili i sms
  • sprzedaż
  • komunikacja na Facebooku
  • oprawa graficzna wydarzenia
  • poprowadzenie wydarzenia
  • kontakt ze sponsorami i wystawcami

 

Błażej Katarzyński

Błażej Katarzyński
Autor wpisu

Specjalista Marketingu w Rise360. Specjalista Google AdWords. Trochę też projektuje i pisze. Zwolennik diety paleo. W wolnym czasie czyta książki psychologiczne. W nocy nie śpi, bo planuje kolejne kampanie marketingowe.