Witamy w Rise360 Business & Marketing

Twój klient, czy klient Twojej konkurencji? Jak działa Remarketing Google AdWords i Facebook Ads

13 Mar
2016

ofertaRemarketing w systemie reklamowym Google AdWords jest genialnym rozszerzeniem, które znacznie podnosi konwersję.

Prawda jest taka, że 80% osób, które wchodzą na stronę internetową, nie zdecydowały się jeszcze na dany produkt. Remarketing działa w ten sposób, że każdemu, kto odwiedził Twoją stronę, wyświetlają się graficzne reklamy zachęcające do skorzystania z oferty. Dodatkowo reklama w systemie remarketingu jest o wiele tańsza od standardowej dlatego, że kieruje się ją jedynie na Klientów, którzy mieli już kontakt ze stroną internetową.

ofertaRoblox HackBigo Live Beans HackYUGIOH DUEL LINKS HACKPokemon Duel HackRoblox HackPixel Gun 3d HackGrowtopia HackClash Royale Hackmy cafe recipes stories hackMobile Legends HackMobile Strike Hack

Przykład:
Jarek szuka diety dla siebie. Przeglądał ofertę trzech firm z Wrocławia zajmującymi się cateringiem na dowóz. Jarek nie był pewien, z której oferty skorzystać, więc odłożył decyzję na później. W ciągu następnych kilku dni, reklama tylko jednej firmy wyświetlała się niemal na każdej stronie, którą Jarek odwiedzał. Koniec końców, Jarek zdecydował się na ofertę tej firmy, ponieważ przez wystarczająco długi czas, marka komunikowała mu ofertę. Jarek jest zadowolony z wyboru.

ofertaPodobny system wykorzystujemy w kierowaniu Klientów na strony naszych Klientów za pomocą Facebook Ads. Remarketing pozwala na zoptymalizowanie kosztów do nawet kilkunastu groszy za wejście potencjalnego Klienta na Twoją stronę www.

 

Czy Twoja firma reklamuje się już za pomocą remarketingu? Jeżeli nie, zapraszamy do kontaktu.

Błażej Katarzyński

Błażej Katarzyński
Autor wpisu

Specjalista Marketingu w Rise360. Specjalista Google AdWords. Trochę też projektuje i pisze. Zwolennik diety paleo. W wolnym czasie czyta książki psychologiczne. W nocy nie śpi, bo planuje kolejne kampanie marketingowe.