Pozyskuj więcej klientów z internetu

Case study marketing marki osobistej w branży finansowej

09 Wrz
2020

logo andrzej spuła

Klient

Andrzej Spuła zajmuje się doradztwem finansowym. Jest to bardzo trudna branża do reklamy w Polsce. Jeste mentorem finansowym i money coachem, przedsiębiorcą, właścicielem Money Coaching Sp. z o.o. Spółka komandytowa. Założycielem i mentorem Klubu Rentiera, gdzie uczy, jak skutecznie budować, pomnażać i efektywne zarządzać swoim kapitałem.

Przez 28 lat analizował, doradzał i inwestował z sukcesem na rynkach zachodnich, by teraz dzielić się tą wiedzą u nas w kraju. Jego klienci podkreślają, że po roku współpracy odczuwają korzyści finansowe bez większego wysiłku i zaangażowania czasowego.

Wspólnie z klientem udało nam się stworzyć dobry marketing internetowy.

Więcej o kliencie:

Wyzwanie

Klient skontaktował się z nami w 2017 roku. Naszym zadaniem było zbudowanie marki osobistej dla klienta oraz reklama szkoleń w Warszawie, Katowicach oraz Łodzi, które organizuje.

Rozwiązanie problemu

Skonstruowaliśmy plan na stworzenie i rozpromowanie marki Pana Andrzeja Spuły. W skład planu wchodziło uruchomienie fanpage, reklama na fanpage, konto YouTube, nagranie materiałów video, stworzenie strony internetowej, landing page, automatyzacja e-mail marketingu, sms marketing oraz call center do obsługi pozyskanych leadów.

Nowa marka

Klient nie posiadał jednego logotypu. Utworzyliśmy jedno logo do materiałów reklamowych.

logo andrzej spuła

Nowa strona internetowa

Stworzyliśmy dla klienta nową stronę zoptymalizowaną pod skuteczny marketing. Jej główne elementy, to podstrona z opiniami, gdzie umieściliśmy dowody skuteczności marki Pana Andrzeja. Uruchomiliśmy także sklep internetowy do sprzedaży szkoleń oraz konsultacji. Ważnym elementem był również blog i system zapisu do newsletter.

Zainstalowaliśmy na stronie niezbędną analitykę Google Analytics oraz Facebook PIXEL.

strona internetowa andrzeja spuły finanse

Pierwsza sekcja strony www klienta.

 

Social media

Poprowadziliśmy raczkujący fanpage klienta od kilkuset polubień do czterech tysięcy fanów. Przygotowaliśmy odpowiednie grafiki i plany na posty:

facebook fanpage andrzeja spuły finanse

Fanpage klienta.

Stworzyliśmy także konto na, gdzie opublikowaliśmy materiały video i video opinie nagrane dla klienta:

CZYTAJ TAKŻE:   Konferencja Podologicznie III - czyli jak skutecznie promować eventy

konto youtube andrzej spuła

Reklama wydarzeń

Uruchomiliśmy cały proces reklamy wydarzeń. Naszym celem nie była jak największa ilość zapisów, lecz jak największa ilość osób obecnych na szkoleniach. Dlatego oprócz reklamy na Facebooku i landing page oraz testów A/B uruchomiliśmy cały proces komunikacji

schemat reklamy wydarzenia

Schemat reklamy wydarzenia i komunikacji z leadami.

Podczas obdzwaniania osób, które zapisały się na wydarzenia używaliśmy technik skutecznej komunikacji (więcej w książce dr Roberta Cialdini).

Po bezpłatnych konferencjach, zadowoleni uczestnicy stawali się klientami pana Andrzeja Spuły.

Do landing page wybraliśmy platformę landingi.com.

Webinary

Zarekomendowaliśmy klientowi także uruchomienie webinarów online. Na wydarzeniach internetowych było od 4o do 140 uczestników (całkiem spora sala). Po webinarach zbieraliśmy dla klienta ankiety od uczestników. Ci następnie byli umawiani na spotkania z Panem Andrzejem.

Do webinarów wybraliśmy platformę clickmeeting.

Dalszy rozwój marki – Klub Bogatego Rentiera

klub rentiera andrzej spula

Zaproponowaliśmy klientowi stworzenie społeczności wokół marki w celu budowania zaufania w trudnej branży finansowej. Pomysł się przyjął i pomógł poprawić wyniki marketingu. Obecnie 2 razy do roku grupa pod mentoringiem pana Andrzeja spotyka się na wyjątkowych konferencjach w Warszawie.

Nasza agencja podczas wydarzeń była odpowiedzialna za nagranie materiałów video do reklam.

Dodatkowym plusem był networking wśród uczestników klubu Pana Andrzeja.

Wyniki

Od małych spotkań po pełne sale konferencyjne i webinary w jednej z najtrudniejszej do reklamy branży finansowej:

  • prawie 100 wydarzeń rozreklamowanych w trakcie współpracy
  • zdobyliśmy dla klienta ponad 7000 leadów
  • stworzyliśmy dla klienta cały marketing marki osobistej

Opinia klienta

Błażej Katarzyński

Błażej Katarzyński
Autor wpisu

Specjalista Marketingu w Rise360. Specjalista Google AdWords. Trochę też projektuje i pisze. Zwolennik diety paleo. W wolnym czasie czyta książki psychologiczne. W nocy nie śpi, bo planuje kolejne kampanie marketingowe.