Analiza i kluczowe wnioski z Raportu Polskiego Rynku SEO 2016 Mayko
Jak co roku firma Mayko opublikowała raport polskiego rynku SEO podzielonego na poszczególne branże.
Celem tego raportu jest pokazanie, które marki są liderami w danych branżach:
- dom i ogród,
- dzieci
- moda,
- motoryzacja,
- kredyty,
- bankowość,
- praca,
- nieruchomości,
- RTV i AGD,
- turystyka,
- zdrowie i uroda,
- ubezpieczenia.
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez popularne narzędzie SEMSTORM, które pozwala śledzić działania SEO wybranych serwisów. Kryterium decydującym był szacunkowy średni ruch ogólny z wyników wyszukiwarki Google. Dane opublikowane w raporcie są średnią 12 miesięcy. Raport pokazuje bardzo ciekawe zależności – główną z nich jest udział brandu w całej ilość wyszukań. Dla banku PKO było to ponad 60%.
Do zapoznania się z raportem zapraszamy na stronę Marketingwsieci.pl – Pobierz Raport SEO.