Bezpłatna wiedza marketingowa

Jak uratować sprzedaż?

Uratuj swoją sprzedaż

Oszustwa w marketingu
O co chodzi w marketingu?

O co chodzi w tym całym marketingu?

Ten wpis będzie krótki, ale treściwy. Jest niedziela. Godzina 16:56. Naszło mnie na chwilę refleksji, gdy pracowałem nad automatyzacją kolejnego procesu w firmie. O co chodzi w tym całym marketingu? Po co się go tak naprawdę robi? Czy marketing to koszt? A może marketing równa się reklamie? Klątwa wiedzy Jest takie pojęcie jak klątwa wiedzy. ... Czytaj więcej

Główne grzechy marketingu

3 grzechy główne marketingu, których musisz uniknąć

W tym miesiącu prowadziłem 5 konsultacji marketingowych dla firm z różnych branż. Zauważyłem, że w każdym przypadku pojawiają się te same problemy. Teraz wyobraź sobie świat, w którym cały marketing w Twojej firmie jest ogarnięty. Wiesz ile wydajesz, na co wydajesz, czy realizujesz swoje cele i gdzie więcej zainwestować, aby zadowolić kolejnych Klientów swoją wspaniałą ... Czytaj więcej

Efektywne planowanie pracy

Dlaczego Titanic zatonął? Jak efektywnie planować pracę i nie zatonąć

Titanic – z tytanu, największy, majestatyczny, nie do z niszczenia. Zapewne tak myśleli o nim pasażerowie, kiedy 10 kwietnia 1912 roku wsiadali na pokład największego na świecie okrętu. Dlaczego zignorowali to, co działo się w kotłowni? Na zdjęciach archiwalnych widać na burcie ślady po pożarze, który wybuchł w jednej z kotłowni statku po tym, gdy ... Czytaj więcej

Błędy w budowaniu marki

4 kluczowe błędy, przez które nie budujesz swojej marki

San Francisco, godzina 7 rano. Na 10 dni kilka tysięcy osób w amerykańskim mieście, znanym z korków i wolności, zamieniło chodnik w jedną z największych kolejek na świecie. Patrick, projektant stron internetowych, który zabrał ze sobą psa, kreśli na chodniku znaki miłości do marki Apple serem w tubce. David, student matematyki, prowokuje mięśnie kapitalistów, oferując ... Czytaj więcej

Historia jak z kosmosu

Dlaczego założyłem bloga? Historia z kosmosu.

„To mały krok dla człowieka, ale wielki krok dla ludzkości” – to nie były pierwsze słowa, wypowiedziane przez człowieka na Księżycu. Ani drugie. Nawet nie trzecie. Wypowiedziano je dopiero w 6,5 godzin po lądowaniu. Czy wcześniej pusty, lecz przepiękny widok pustyni Księżycowej zaparł dech w piersi załodze Apollo? Zapewne tak, lecz po wylądowaniu, pierwszymi słowami ... Czytaj więcej

Prezentacja podczas Śniadania Towarzystwa Biznesowego
BIT.LY - wymarzone narzędzie dla marketera

Cookies?

Chcesz zwiększyć sprzedaż w internecie? Napisz!
Błażej Katarzyński

Potrzebujesz konsultacji?