Marketing lokalny w branży podologicznej dający ponad 500 leadów miesięcznie.
O kliencie
Podologiczny Gabinet Dominika Bilik, dziś znany jako Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy. Klient jest jednym z najlepszych specjalistów na terenie Dolnego Śląska z zakresu podologii, czyli prowadzenia terapii skóry i paznokci stóp. Firma istnieje od 2012 roku. Obecnie pracuje w niej 6 specjalistów z zakresu podologii, chirurgii i fizjoterapii. Placówka prowadzi także szkolenia dla kursantów w całej Polsce. Centrum przekracza roczny obrót 1.000.000zł. Firma współpracuje z markami Kerpro, Podopharm, PodoMed.
1,2 mln
wartość kliniki
3 msc
zapisów w przód
nr 1
pozycja w Google
Pracujemy od 2013 roku. Absolutnie najlepsi!
Dominika Bilik
Founder DCZS
Wyzwania
Firma odezwała się do nas w momencie, kiedy uruchomili samodzielnie kampanię w Google Ads – był to rok 2014. Kampanie nie działały optymalnie. Były to pierwsze kroki stawiane przez firmę w marketingu internetowym. Klient szukał wsparcia w rzetelnym marketingu online. Zidentyfikowaliśmy błędy w konfiguracji reklam w Google Ads w tym błędna konfiguracja słów kluczowych, stawek za kliknięcie i reklam. Naprawiliśmy błędy i kampanie zaczęły funkcjonować. Klient, dzięki pierwszym kampaniom reklamowym zwiększył swoje dochody i zlecił nam kolejne działania marketingowe.
01
Branding
Stworzyliśmy nową markę dla klienta. Czas: 1 miesiąc
02
Google Ads
Uruchomiliśmy skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads oraz remarketing. Czas: Stała współpraca
03
Sesja zdjęciowa
Klient zorganizował sesję zdjęciową w firmie. Czas: 2 tygodnie
04
Pozycjonowanie
Klient osiągnął 1 pozycje na najważniejsze frazy i plasuje się na nich od wielu lat. Czas: Stała współpraca
05
Marketingowa strona internetowa
Stworzyliśmy nową stronę www przy wykorzystaniu zdjęć i tekstów od klienta. Czas: 1 miesiąc
06
Konferencje podologiczne
Przygotowaliśmy wraz z klientem 3 ogólnopolskie konferencje z łączną liczbą 1000 uczestników. Czas: 3 miesiące
Nowa marka
Klient rozszerzał swoją działalność. Nie mógł już dalej działać jako jednoosobowy gabinet. Stworzyliśmy dla firmy nową markę, tym razem była to marka nie gabinetu, a kliniki:.
Nowa strona internetowa
Stworzyliśmy dla klienta nową stronę zoptymalizowaną pod skuteczny marketing. Dodatkowo wdrożyliśmy moduł sklepu do sprzedaży szkoleń podologicznych z bramką płatności natychmiastowych Przelewy24. Dodatkowo zarekomendowaliśmy klientowi pozostawienie starej strony. Dzięki temu po wpisaniu do Google frazy podolog Wrocław, klient zajmuje 1 i 3 pozycję na raz. Daje to dwukrotnie większą widoczność w wyszukiwarce Google.
Ty też chcesz osiągać
z nami takie rezultaty?
Zostaw nam prośbę o kontakt a postaramy się odpowiedzieć w ciagu 24 godzin.
Pozycjonowanie lokalne
Strona internetowa, której nie mogą znaleźć potencjalni klienci, nie działa na rzecz marketingu firmy. W 2017 roku uruchomiliśmy dla klienta skuteczne działania pozycjonowania. Zdobyliśmy pozycje na główne frazy podolog Wrocław, podologia Wrocław i gabinet podologiczny Wrocław 1 pozycje. Dzięki temu na stronę www firmy wchodzi co miesiąc ponad 1500 potencjalnych klientów szukających podologa. Dodatkowo zarekomendowaliśmy klientowi pozostawienie starej strony. Dzięki temu po wpisaniu do Google frazy podolog Wrocław, klient zajmuje 1 i 3 pozycję na raz. Daje to dwukrotnie większą widoczność w wyszukiwarce Google.
Reklama Google Ads
Na tym etapie klient miał już pełny kalendarz pacjentów na miesiąc w przód dla całego zespołu. W takiej sytuacji nie mogliśmy po prostu zwiększać ilości zapisów. Skupiliśmy się na reklamie najdroższych usług. Uruchomiliśmy kampanię na zabieg terapii wrastających paznokci (najbardziej zyskowna usługa) oraz remarketing:
Analityka – mierzenie skuteczności
Wprowadziliśmy do firmy Klienta Google Analytics – panel do zarządzania marketingiem strony internetowej. Ustawiliśmy w nim mierzenie konwersji, czyli ilości potencjalnych zapisów pacjentów kliniki: Monitorowanie postępów, wyników oraz zmian w ruchu na stronie pozwala z wyprzedzeniem przewidywać trendy oraz zachowania użytkowników.
Dalszy rozwój – konferencja branżowa PodoLogicznie
Kolejnym krokiem było zorganizowanie konferencji podologicznej dla podologów z całej Polski. W ciągu 2 lat przygotowaliśmy i poprowadziliśmy marketing dla 3 takich wydarzeń dla łącznej grupy prawie 900 podologów. Bilety wyprzedawały się w 3 dni od uruchomienia sprzedaży i wydarzenia odbiły się pozytywnym echem w branży.
Branding konferencji Podologiczne
Realizowaliśmy komunikację na Facebooku, oprawę graficzną, przedsprzedaż, sprzedaż, budowę landing page, wysyłkę maili i sms.
Klient o współpracy
Wyniki
Firma od jednoosobowego gabinetu wzrosła do wojewódzkiej kliniki. Inwestycja w marketing, pozycjonowanie i Google Ads przełożyła się na zwiększenie zysków firmy.
Stworzyliśmy rozpoznawalną markę.
Klient otrzymuje 580 telefonów od nowych klientów miesięcznie, dzięki skutecznej reklamie.
Zdobyliśmy 1 pozycje w Google na najważniejsze frazy.
Prowadzisz gabinet podologiczny i chcesz osiągać takie rezultaty?